وام خرید کانکس

وام خرید کانکس

وام خرید کانکس
اشتراک گذاری :

وام خرید کانکس و تسهیلات ویژه بلاعوض از سوی بانک های دولتی برای آسیب دیدگان زلزله در کرمانشاه در نظر گرفته شده تا بتوانند سکونت گاه موقتی را برای خود تهیه کرده و تا آماده سازی خانه ها و محل اسکان دائمی شان در آنها سکونت داشته باشند.
عملیات ساخت و ساز در کرمانشاه بلافاصله بعد از اتمام مراحل آوار برداری توسط بنیاد مسکن شروع خواهد شد اما همانگونه که می دانیم عملیات ساختمانی و احداث بنا نیازمند صرف زمان بوده و با توجه به اینکه در نیمه سرد سال قرار داریم تا آماده شدن خانه ها و ساختمان ها هموطنان آسیب دیده در زمین لرزه اخیر غرب کشور نیازمند کانکس جهت اسکان موقت هستند. تعداد زیادی از هموطنان خیر سازه های پیش ساخته ای را تهیه و به این منطقه اهدا نموده اند اما هنوز تعداد آنها برای اسکان دادن تمامی افراد کافی نیست زیرا آمارها نشان می دهد در اثر این زمین لرزه حدود سی هزارو پانصد واحد مسکونی آسیب دیده و بیشتر آنها دیگر قابل بازسازی نبوده و نیاز مند تخریب و از نو ساخته شدن می باشد و این آمار بیان گر تعداد خانواده های بدون سرپناه شده این منطقه است.
وام خرید کانکس در روستا ها سه میلیون و در شهر ها پنج میلیون به گفته وزیر راه و شهر سازی بصورت بلاعوض از سوی بانک ها به مردم واگزار می شود تا  کانکس مورد نیاز خود را جهت اسکان موقت تهیه کنند و همچنین خبر از شروع عملیات بازسازی شهر دادند.کانکس راکو نیز به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان سازه های پیش ساخته برای این منطقه تولید انبوه را در دستور کار خود قرار داده تا در مدت زمان کمی بتوان این اوضاع را بهبود بخشد زیرا کمبود کیوسک های مسکونی در این زمان خود نیز یک مشکل محسوب می شود که جبران آن نیازمند مدیریت صحیح زمان در هنگام بحران می باشد.
اکنون تعداد زیادی تریلی و کامیون همه روزه از مبدا تهران به مقصد کرمانشاه حاوی کانکس های مسکونی اسکان موقت از کارخانه گروه مهندسین راه کوشش در حرکت می باشند و کمپینی در کرمانشاه برای تحویل و ارائه آنها به خانوار های نیاز مند نیز تشکیل شده است.
جا دارد در اینجا از تمامی خیرین و مردم خوب کشور عزیزمان که در این حادثه نمایشی از همبستگی و حس هموطن دوستی خود را به نمایش گذاشته و بصورت خود جوش و هر کس در حد توان خود کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای هموطنانش ارسال نمود تشکر ویژه کرد.
هموطنان عزیز کرمانشاهی می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز خود جهت دریافت وام خرید کانکس به مراکز مربوطه مراجعه و وام نقدی یا کانکس دریافت کنندهمچنین با ثبت نام در کمپین های مردمی نیز می توانند کمک ها و هدایای مردمی را از این کمپین ها دریافت نمائند.امیدواریم هرچه سریع تر موضوع اسکان این عزیزان حل شده و تا آماده سازی خانه هایشان با توجه به سرمای شدید هوا ، محل سکونت موقتی را داشته باشند.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است