تصاویر کانکس

تصاویر کانکس

تصاویر کانکس
اشتراک گذاری :

تصاویر کانکس یا همان عکس برای برسی بصری در مرحله پیش خرید کمک زیادی به مشتریان کانکس راکو می کند. از این رو بر آن شدیم تا در این مطلب آلبومی از این تصاویر گرد هم آوریم تا با مراجعه به آن بتوان عکس کانکس و انواع ویلاهای پیش ساخته را به راحتی پیدا نمود.البته برای دیدن تصاویر بیشتر به بخش مربوط همان محصول اگر مراجعه کنید تصاویر بیشتری را مشاهده خواهید نمود.

تصاویر کانکس ویلایی :
در این بخش تعدادی از ویلا های پیش ساخته و سازه های مسکونی قرار داده شده است.این سازه ها به مانند یک خانه مسکونی کامل با تمام امکانات مورد نیاز جهت سکونت می باشند با این تفاوت که به راحتی می توان آنها را از جایی به جای دیگر با تمام وسایل داخلش حمل نمود.
عکس بارگیری کانکس ویلایی با جرثقیل :
در این تصویر بارگیری و حمل این سازه ها در عکس زیر مشخص می باشد.


تصاویر کانکس کامپوزیتی :
در این بخش عکس ها بدون در نظر گرفتن کاربری انتخاب شده اند و فقط جهت آشنایی با نوع کامپوزیتی می باشند.کانکس کامپوزیتی تشکیل شده از نمایی متشکل از ورق های آلومینیومی کامپوزیت و شیشه های سکوریت که برای انواع کاربری ها بخصوص سازه های لوکس و اداری یا فروشگاهی کاربرد دارند.


تصاویر کانکس ساندویچ پانل:
همانگونه که میدانید نوعی از کانکس وجود دارد که به سازه پانلی یا ساندویچ شهرت دارد و تشکیل شده از پانل های پیش ساخته که در یکدیگر بصورت نر و مادگی نصب و تشکیل یک سازه یکپارچه را می دهند و به دلیل استفاده از عایق پلی یورتان بصورت تزریقی این نوع سازه یکی از بهترین گزینه ها برای مناطق خیلی گرم و یا خیلی سرد می باشد.


تصاویر کانکس کارگاهی :
این نوع سازه نیز بیشتر برای تجهیز کارگاه های عمرانی و ساختمانی کاربرد دارد که ساده ترین نوع سازه های پیش ساخته بشمار می رود و کاربری آنها برای اسکان موقت کارگرانی که در پروژه ای مشغول بکار می باشند است.معمولا استفاده از این نوع سازه در پروژه های ساختمانی مقرون بصرفه می باشد و گاها برای استفاده دفتر کارگاه یا اتاق مهندس ناظر نیز از آن استفاده می گردد.ابعاد استاندارد آنها معمولا 4*2.4 و 6*2.4 و ابعاد بزرگ آن نیز 12*2.4 می باشد که می توان با نصب پارتیشن های داخلی یک فضای اداری مناسبی در آنها ایجاد نمود.


تصاویر کانکس فست فود و کافی شاپ :
این نوع سازه ها نیز به عنوان یک فروشگاه پیش ساخته برای کاربری های مختلفی از جمله فست فود سیار ، کافی شاپ آماده ، کیوسک های مطبوعاتی و یا خدمات شهری کاربرد دارند.


گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است