کانکس مجهز | تجهیزات کانکس | کانکس با تجهیزات

کانکس مجهز

کانکس مجهز
اشتراک گذاری :

دربرخی موارد تهیه و تجهیز فضای داخلی کانکس امری زمانبر بوده چرا که هر کدام از لوازم مورد نیاز دارای بازار متفاوتی بوده و تهیه آنها مستلزم صرف زمان زیاد و طی نمودن مسافت های زیادی می باشد و از طرفی برخی از آنها زمان تحویل زیادی دارند. از طرفی برای یک مدیر صرفه جویی در زمان اهمیت بسیار ویژه ای داشته و به خوبی می داند که زمان برابر با هزینه بوده و برعکس صرفه جویی در زمان برابر با صرفه اقتصادی می باشد. کانکس راکو برای این مدیران کانکس مجهز با تمامی امکانات داخلی را تدارک دیده که در زمینه های اداری ، مسکونی و صنعتی ارائه می نماید.

مزایای کانکس تجهیز شده

استفاده از کانکس مجهز دارای مزایای زیادی بخصوص برای مواقع بحران بوده که در این حالت صرفه جویی در زمان امداد رسانی را به همراه خواهد داشت و همچنین در مورد های اداری نیز تجهیز سریع تر و بهره برداری فوری پس از نصب کانکس را به همراه خواهد داشت.همچنین در ویلای پیش ساخته نیز باعث می گردد اقلام اساسی و اولیه یک سازه جهت اسکان خانوار در آن تدارک دیده و شاید برخی جزئیات یا امکانات شخصی نیاز به تهیه داشته باشد که آن را پس از قرار گیری سازه می توان در هر زمان که امکان داشته باد تهیه نمود.

کانکس مجهز به سرویس بهداشتی

از جمله تجهیزات اولیه که ممکن است برای سازه های اداری یا مسکونی و یا حتی کاربری های فروشگاهی مورد نیاز باشد کانکس مجهز به سرویس بهداشتی است که تجهیز آن به راحتی در انواع سازه های پیش ساخته میسر بوده و فقط کافی است در هنگام سفارش درخواست آن را بدهید. این سرویس بهداشتی هم می تواند درب از داخل سازه و یا درب از خارج داشته و هم می تواند سازه ای جدا بوده که شما آن را با فاصله کمی از کانکس اصلی نصب کنید. همچنین تمامی تجهیزات مورد نیاز برای سرویس مانند لوله کشی و شیر آلات و روشویی نیز درون آن تعبیه شده است . فقط کافی است انشعاب های اصلی آب را به آن متصل کرده و خروجی آن را نیز به چاه فاضلاب متصل نمائید. کانکس مجهز به سرویس بهداشتی قابلیت انتخاب توسط خریدار را دارد که مجهز به سرویس ایرانی یا فرنگی و همچنین حمام نیز باشد.

کانکس مجهز به مبلمان با تمامی امکانات

مبلمان و امکانات مسکونی یا مبلمان اداری و تجهیزاتی نظیر میز کنفرانس ، ویدئو پرژکتور ، میز منشی و هرگونه لوازم مورد نیاز جهت بهربرداری از سازه در کانکس های مجهز گروه مهندسین راه کوشش وجود دارد که همگی مطابق درخواست و نیاز شما بصورت سفارشی تهیه و تجهیز می گردند.

معایب خرید کانکس مجهز

در ابتدا صحبت های زیادی در باره مزایای خرید کانکس مجهز شد اما از معایب آن می توان امکان بوجود آمدن برخی هزینه های جانبی برای خرید و تجهیز کانکس نمود که ممکن است کاملا مطابق سلیقه شما اگر فردی حساس و نکته بین هستید باشد . البته این مورد مربوط به جزئیاتی مانند رنگ مبلمان ، چوب لباسی و این گونه تجهیزات است چرا که معمولا سازه های تجهیز شده برای استفاده های عملکردی است و اگر برای باغ یا مکان های خاصی استفاده خواهید نمود و یا سلیقه شما خیلی خاص پسند است بهتر است یا در هنگام خرید تجهیزات حضور داشته و نظارت دقیق داشته باشید و یا کانکس را به صورت بدون تجهیزات تهیه نموده و خود اقدام به خرید اقلام فرعی آن کنید تا همه چیز مطابق نظر ، نیاز و سلیقه شما باشد.

قیمت کانکس مجهز

از آنجایی که تجهیزات هرکدام دارای قیمت های متفاوتی بوده و می بایست برآورد دقیقی از تجهیزات مورد درخواست خریدار صورت گیرد ، قیمت کانکس مجهز پس از مشخص شدن درخواست محاسبه می گردد. اما این اطمینان وجود دارد که تمامی تجهیزات از تولید کنندگان اصلی و با هزینه های دست اول تهیه می گردد که در مجموع به نفع خریدار خواهد بود. اما برای اطلاع از هزینه های اولیه و خام سازه بدون تجهیزات به صفحه قیمت کانکس نیز می توانید مراجعه نموده و در ابتدا سازه مورد نیاز خود را مشخص و سپس لیستی از تجهیزات مورد نیاز خود تهیه نموده تا همکاران ما بتوانند قیمت نهایی کانکس مجهز شده را برای شما محاسبه نمایند.

عکس کانکس مجهز

در ادامه نیز تعدادی از عکس ها و تصاویر انواع کانکس مجهز شده با انواع کاربری ها را آورده ایم تا تصور بهتری برای انتخاب پیش روی شما قرار دهند. همچنین در انتها نیز اگر پرسشی بوجود آمد می تواند در بخش نظرات مطرح نموده تا پاسخ آن برای شما ارسال شود.
عکس دو نمونه کانکس تجهیز شده با کاربری اداری در زیر قابل مشاهده است
کانکس اداری مجهزتجهیزات کانکس اداری

تجهیزات کانکس

تجهیزات کانکس با توجه به ابعاد و نوع کاربری آنها با یکدیگر متفاوت بوده اما بطور کلی تجهیزاتی که خریدار در ابتدا به گروه مهندسین راه کوشش می تواند سفارش دهد عبارتند از مبلمان ، سرویس بهداشتی ، میز های اداری و کنفرانس برای کانکس اداری ، تخت خواب تاشو و معمولی ، لوستر و پرده ، کابینت آشپزخانه به همراه هود ، سینک و گاز یا آبدارخانه که شامل فقط سینک و آبچکان می شود ، قفسه و طبقه برای کانکس های فروشگاهی ، میز کانتر یا کش ، کولر از نوع اسپیلت و یا آبی ، بخاری دیواری با مصرف گاز یا هیتر برقی ، اجاق رومیزی برقی ، یجچال های صنعتی و خانگی ، آبسرد کن اداری و چایی ساز ، همچنین سیستم های مانیتورینگ و دوربین های مداربسته به همراه سیستم های تامین انرژی برق از نوع ژنراتور یا سلول های خورشیدی که توان تامین برق کانکس را داشته باشد. البته تمامی این امکانات بسته به نظر خریدار و فرم درخواست ایشان دارد.

تجهیزات ایمنی کانکس

حال که در این مطلب به برسی تجهیزات کانکس پرداخته ایم شاید بهتر باشد توضیحی در باره تجهیزات ایمنی کانکس نیز بدهیم. از آنجایی که خطر آتش سوزی و حوادث متعددی در کارگاه های عمرانی و ساختمانی همواره وجود دارد بهتر است از یک کپسول آتش نشانی و یک جعبه کمک های اولیه با تجهیزات کامل همواره داخل هر دستگاه کانکس استفاده کنیم. کپسول ها می بایست در موقع اتمام تاریخ انقضاعمجددا شارژ و تجهیزات کمک های اولیه قبل از فاسد شدن تعویض شوند.این تجهیزات کمک های بسیار زیادی در هنگام حوادث کرده و جلوگیری از آتش سوزی کانکس و از آن بتر جلوگیری از حوادث جانی جز مهمترین آنهاست. امیدواریم برای هیچ یک از خریداران کانکس چنین اتفاقاتی نیفتد اما همیشه اطمینان شرط عقل است.

تجهیزات و سیستم اطفای حریق در کانکس

در مکان هایی که احتمال آتش سوزی و یا انفجار زیاد است از سیستم های اتفاع حریق داخل کانکس استفاده می شود . پالایشگاه ها ، نیروگاه ها و شرکت های وابسته به صنایع گاز و مواد شیمیایی جز مهمترین آنها برای این مثال هستند.در این موارد دو سیستم مجزا وجود دارد که یکی سیستم اعلام حریق داخل کانکس بوده که فقط از طریق یک سنسور حساس به دود و یک آژیر از خطر حریق جلوگیری می شود که این سیستم بیشتر برای محل های با حساسیت کمتر نسبت به پالایشگاه ها می باشد و سیستم بعدی که در واقع اطفاع حریق است با سنسور های حساس به دود و دما کار می کند که دارای سیستم و مجرای آب رسانی برای کنترل آتش بوده و به محز اینکه حرارت فضای داخل کانکس افزایش می یابد این سیستم بصورت اتومات از افشانه ها یا اسپلینگر های مخصوص آب را به داخل سازه می ریزد. همچنین سیستم هوشمند آژیر را نیز به صدا در آورده و از طریق تماس تلفنی موضوع را به سرپرست کارگاه اطلاع می دهد. این تجهیزات می بایست حتما در کانکس های ویژه صنایع نفت و گاز لحاظ شده باشد چرا که آتش سوزی در این اماکن منجز به خسارات ملی و جبران ناپذیری می گرددنا

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است