کارشناس کانکس|کارشناسی و مشاوره ساخت کانکس در محل

کارشناس کانکس

کارشناس کانکس
اشتراک گذاری :

کارشناس کانکس کیست

ممکن است گاها جهت اینکه آیا در محل شما امکان ساخت کانکس یا حمل آن به محل مورد نظر شما وجود دارد یا خیر، و یا حتی در مورد اینکه چه نوع سازه ای در محل شما از نظر مصالح و هزینه بهترین گزینه است دچار تردید شده که راهنمایی های تلفنی نیز این گره را از کار شما بازنکنند. در این حالت کارشناس کانکس که شخصی تحصیل کرده در رشته های مهندسی با سابقه چندین ساله در صنعت کانکس سازی و سازه های پیش ساخته است از طرف کانکس راکو به محل شما اعزام گردیده تا بصورت حضوری برسی های لازم را انجام داده و به سوالات شما پاسخ دهد.

وظایف و خدمات کارشناس کانکس

1. حضور در محل متقاضی
2. برسی شرایط کمی و کیفی محل مورد نظر
3. درصورت نیاز به حمل، برسی محل تخلیه و نحوه قرارگیری سازه
4. مشاوره بهترین نوع سازه مورد نیاز
5. مشاوره قیمت کانکس
6. برسی مشخصات فنی سازه ای که در محل وجود دارد و ارزش گذاری کانکس دست دوم
7. مشاوره هزینه تعمیرات و بازسازی کانکس

کارشناس کانکس

نحوه درخواست کارشناسی کانکس

درصورت نیاز به خدمات و حضور کارشناس کانکس در محل خود فقط کافی است با دفتر فروش کانکس راکو تماس برقرار کرده ، اطلاعات تماس خود و آدرس محل مورد نیاز جهت بازدید را اعلام بفرمائید تا زمان حضور کارشناس به اطلاع شما رسانده و قرار بازدید هماهنگ گردد.این زمان بسته به تعدد بازدید ها و محل شما از چند ساعت تا 72 ساعت متغییر بوده که در ابتدا زمان دقیق خدمتتان اعلام میگردد تا زمان مورد نظر تداخلی در برنامه های شخصی شما بوجود نیاورد.

هزینه کارشناسی کانکس

مشاوره و کارشناسی حضوری کانکس در محل دارای هزینه بوده که می بایست در زمان ست کردن زمان بازدید پرداخت شود. این هزینه بسته به محل بازدید و شهر های مختلف متفاوت بوده چرا که هزینه های ایاب و دهاب در فواصل مختلف متفاوت است اما هزینه دقیق آن در ابتدا به شما اعلام می گردد.

کارشناسی کانکس دست دوم

اگر قصد خرید کانکس دست دوم را داشته اما به دلیل نداشتن تخصص در سازه های پیش ساخته نیازمند کارشناس کانکس باشید نیز می توانید درخواست بازدید حضوری از سازه را بدهید که شامل برسی های فنی، ارزش گذاری به قیمت روز و برآورد هزینه های بازسازی در صورت نیاز می باشد. این مورد کمک شایانی به خریدارانی که قصد خرید سازه های کارکرده با ابعاد بزرگ یا قیمت های بالا را دارند کرده و گاها صرفه جویی های چشمگیری در هزینه های ایشان به همراه داشته است.

کارشناسی طرح کانکس

اگر در مرحله طرح توجیهی یا طراحی کانکس هستید نیز می توانید از خدمات کارشناسی کانکس چه بصورت حضوری و چه بصورت آنلاین برخوردار شوید. در این مورد کارشناسان ما اطلاعات فنی و اجرایی طرح مورد نظر را در اختیار شما گذاشته و توصیه ها و مشاوره های لازم را برای بهبود کیفیت طرح و سازه به شما ارائه می کنند. همچنین خدمات طراحی کانکس گروه مهندسین راه کوشش می تواند هر آنچه که شما در ذهن خود از سازه مورد نظر دارید را تبدیل به طرحی اجرایی و کاربردی مطابق بودجه و انتظارات شما کند.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است