کرایه کانکس

کرایه کانکس

کرایه کانکس
اشتراک گذاری :

کرایه کانکس همانگونه که در مقدمه همین مطلب گفته شد مناسب برای شرکت ها و یا افردی است که یک کارگاه ساختمانی و یا نیازی چند ماهه به کانکس دارند اما نمی خواهند سرمایه خود را در آن بصورت ایستا نگهدارند.در این موارد اجاره کانکس یکی از بهترین راهکار ها می باشد.که در ادامه شرایط کرایه کانکس در سیستم گروه مهندسین راه کوشش شرح داده خواهد شد.

سوالات متداول در باره کرایه کانکس:
شرایط کرایه کانکس از کانکس راکو چیست؟
می بایست شما یک چک ضمانت که به تائید کارشناسان کانکس راکو برسد به اندازه کل مبلغ کانکس برای مدت زمانی که کانکس را در اختیار دارید ،بطور مثال یک چک شش ماهه به عنوان امانت برای ضمانت تحویل سازه بدهید.چک می بایست در وجه کانکس راکو بدون هیچ توضیح اضافه ای باشد.
هزینه کرایه ماهیانه کانکس چقدر است؟
برای هر شش ماه هزینه کرایه کانکس معادل %40 مبلغ کل کانکس می باشد که می بایست نقدا قبل از تحویل کانکس پرداخت شود.
محل تحویل و هزینه های حمل کانکس چگونه است و به عهده کیست؟
کانکس راکو کالا را درب کارخانه خود واقع در تهران به شما تحویل داده و در همین محل نیز از شما تحویل می گیرد.بدیهی است که هزینه های بارگیری ، حمل و تخلیه و کلیه مسئولیت هایی ناشی از این امر به عهده شما خواهد بود.
اگر کانکس در هنگام تحویل دچار خسارت شده باشد هزینه های آن چگونه است؟
در هنگامی که شما کانکس را کرایه می کنید از آن عکس گرفته می شود و در هنگام باز پس دادن آن اگر آسیب جدی به آن وارد شده باشد یا بظور مثال ماشین آلاتی با آن برخورد کرده باشد که نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشد ، کارشناسان کانکس راکو آن را برسی و هزینه را به عنوان خسارت از شما در یافت خواهند کرد.
چه نوع کانکسی با چه ابعادی را می توان کرایه کرد؟
هر نوع از محصولات کانکس راکو با تمام ابعاد ها که موجود می باشد را می توانید کرایه کنید و در مورد محدودیتی وجود ندارد
آیا می توان پلان اختصایی یا طرح سفارشی برای ساخت بدهیم برای کرایه کانکس؟
خیر،به دلیل هزینه های بالای تولید از اینکه کانکسی اختصاصی طراحی و تولید شود برای کرایه کانکس مقدور نیست چون آن سازه فقط مختص کاربری شما بوده و بعد ها مورد استفاده کمتر کسی قرار خواهد گرفت ، پس در این مورد شما برای کرایه آن می بایست از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.
آیا کانکس ویلایی یا ویلای پیش ساخته را نیز میتوان کرایه کرد؟
بله همانگونه که پیش تر عرض شد شما از بین گزینه های موجود هر کدام از محصولات کانکس راکو را که بخواهید می توانید برای هر مدتی که بخواهید کرایه کنید.
کمترین زمان برای کرایه کانکس چقدر است؟
حداقل زمان برای کرایه کانکس شش ماه بوده و بعد از آن نیز هرشش ماه قابل تمدید می باشد.
آیا کانکس مبله با وسایل اداری یا حتی مسکونی نیز می توان کرایه کرد؟
کانکس راکو تعدادی کانکس با تجهیزات و مبلمان اداری جهت کرایه دارد که اگر در کارخانه موجود باشد شما می توانید آن را بطورت کامل کرایه کنید در و اگر در کرایه شخص دیگری باشد که دیگر خیر ، اما در مورد کرایه سازه های مسکونی با وسایل هنوز هیچ اقدامی توسط کانکس راکو صورت نگرفته و محض اینکه اقدامی صورت گیرد از طریق همین پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی خواهد شد.
گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است