خرید کانکس دست دوم در محل

خرید کانکس دست دوم در محل

خرید کانکس دست دوم در محل
اشتراک گذاری :

خرید کانکس دست دوم در محل شامل مراحل بازدید از کانکس های شما ، کارشناسی و قیمت گزاری و در نهایت خرید کانکس در محل می باشد.گروه مهندسین راه کوشش تیمی متشکل از کارشناسان فنی برای این منظور در نظر گرفته و پس از حضور در محل و بازدید از سازه بصورت نقدا هزینه را پرداخت و سازه را به محل خود حمل می کند.

خرید کانکس دست دوم


این کار در طی مراحلی که در ادامه آمده انجام می گیرد که تمامی آنها در یک روز و ظرف چند ساعت به پایان رسیده و شما می توانید کانکس دست دوم خود را بفروش رسانده و هزینه آن را نقدا دریافت نمائید.برای این منظور بازدید حضوری و کارشناسی از کار صورت می گیرد. در صورتی که قیمتی برای آن درنظر گرفته باشید مورد برسی قرار گرفته و در غیر این صورت پس از بازدید کارشناسان ما قیمت پیشنهادی خود را بشما اعلام و در صورت توافق معامله انجام می شود.

بازدید از کانکس دست دوم


اگر قصد فروش کانکس خود را دارید باید ابتدا با کارشناسان کانکس راکو تماس گرفته و اطلاعات کلی آنها را بگویید ، اطلاعاتی نظیر تعداد ، ابعاد ، مقدار زمان مصرف ، و اطلاعاتی راجب مشخصات فنی کانکس اگر آن را میدانید.سپس آدرس محل و اطلاعات تماس خود را برای بازدید حضوری کارشناسان در اختیار ما بگذارید تا با هماهنگی قراری جهت دیدن سازه یا سازه ها هماهنگ شود.

کارشناسی کانکس دست دوم


بعد از تماس با کانکس راکو و ثبت اطلاعات اولیه برای انجام خرید کانکس دست دوم در محل کارشناسان ما به آدرس شما مراجعه کرده و بازدید حضوری از آنها به عمل می آورند.طی این بازدید مواردی مثل سلامت کانکس ، سال تولید و برند تولید کننده ، کاربری آن و ابعادسازه مورد برسی قرار گرفته می شود.در زمان مراجعه می بایست شخصی که مالک کانکس های دست دوم می باشد در محل حضور داشته باشد تا هم اطلاعات درستی راجب آنها ارائه کند و هم مالکیت ایشان مورد تائید قرار گیرد.

قیمت گزاری کانکس دست دوم


پس از برسی و بازدید کانکس ها توسط کارشناسان، قیمت گذاری روی آنها انجام گرفته و مذاکراتی پیرامون نهایی کردن قرارداد فروش و قیمت آغاز می شود. در صورت توافق طرفین معامله انجام و خرید کانکس دست دوم در محل اتفاق می افتد.اگر از قبل قیمتی برای آنها در نظر گرفته اید حتما قبل از مراجعه کارشناسان به محل آن را اعلام فرمائید تا در وقت هر دو طرف صرفه جویی شود زیرا مواردی بوده اند که بطور مثال مالک کانکس دست دوم قیمتی حتی بیش از قیمت خرید اولیه خود برای سازه های دست دوم مشخص کرده که خب این منطقا به خرید کانکس دست دوم در محل منجر نمی شود و فقط موجب اتلاف وقت طرفین می گردد.پس از انجام معامله هزینه همانجا طی یک فقره چک با تاریخ روز به مالک داده می شود و راکو برای بردن کانکس ها از محل فروشنده سه روز زمان در اختیار خواهد داشت.

سوالات متداول در مورد خرید کانکس دست دوم در محل :
نحوه ارزش گذاری روی کانکس دست دوم و تعیین قیمت آن چیست؟
میزان سلامت ، نوع مصالح مصرفی در ساخت کانکس ، سال تولید آن و شرکت تولید کننده ، امکانات داخلی ، کاربری آن که مثلا فروشگاهی ، کارگاهی و یا خدمات شهری می باشد از جمله مهمترین آیتم های قیمت گذاری روی کانکس دست دوم می باشد.
آیا راکو فقط کانکس های تولید شده توسط برند خودش را به عنوان کانکس دست دوم می خرد؟
خیر،اما قطعا سازه هایی که تولید کانکس راکو باشد را به علت کیفیت بالا در تولید و استفاده از مصالح مقاوم به قیمت مناسب تری خریداری خواهد کرد.

آیا بلا فاصله بعد از خرید کانکس دست دوم در محل هزینه آن پرداخت می شود.
بله ،همانطور که در توضیحات بالا شرح داده شد بعد از قیمت گزاری و در صورت توافق طرفین به انجام معامله کل هزینه خرید کانکس دست دوم در محل طی یک فقره چک به تاریخ روز داده می شود.در مواردی نیز تاریخ چک سه روزه بوده و این سه روز زمان فرصتی است که اگر فروشنده وسایلی درون آن دارد تخلیه کرده و همزمان نیز راکو سه روز زمان برای حمل کانکس ها از محل فروشنده نیاز دارد.

سوالات بیشتر خود را در مورد این مطلب در بخش نظرات مطرح فرمائید،در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو

 


تمامی حقوق محفوظ است