بازسازی کانکس

بازسازی کانکس

بازسازی کانکس
اشتراک گذاری :

بازسازی کانکس یا ارتقاع و در بعضی مواقع تغییر کاربری کانکس از جمله خدماتی است که هر چند سال یک بار شاید هر خریدار کانکس به آن نیاز داشته باشد.باز سازی شامل موارد متعددی از جمله تعمیر و بازسازی فضای داخلی یا نمای خارجی و یا در بعضی مواقع شامل تعمیر جزئیات و متعلقات کانکس می باشد.

مراحل بازسازی کانکس

این کار شامل مراحلی به این ترتیب بوده که ابتدا بازدید حضوری از سازه ای که می خواهد مورد تعمیر یا بازسازی قرار گیرد به عمل آمده و طی این بازدید بخش هایی که نیاز به بازسازی داشته مشخص و مراحل تهیه مصالح و ابزارآلات و انجام کار مطابق با نوع آن سازه در بخش بعدی انجام گرفته و برای شروع بازسازی کانکس محیا می گردد. سپس تکنسین ها در محل حاضر و کار را انجام می دهند.این عملیات همانگونه که در ابتدا گفته شد ممکن است شامل تعمیر کانکس بصورت جزئی و یا بازسازی بصورت کلی باشد که هر دو مورد آنها امکان پذیر است.

شرایط بازسازی کانکس :

1. رفع اشکالات فنی: هرکانکسی بعد از مدتی استفاده دچار اشکالاتی می شود که نیاز است برای ادامه استفاده از آن رفع شوند. این اشکالات فنی ممکن است ناشی از آسیبهای بیرونی مثل سقوط اجسام روی سقف ، برخورد اجسام سخت به بدنه ، جذب رطوبت و پوسیدگی و ... باشد در این شرایط دیگر نیاز به تعویض و خرید مجدد کانکس نیست و شما می توانید به راحتی با صرف هزینه کمی همه مشکلات پیش آمده را رفع کنید.

تغییر کاربری : بازسازی کانکس فقط برای رفع اشکال و تعمیر آسیب دیدگی انجام نمی شود بلکه برای تغییر کاربری کانکس نیز می توانید به راحتی بازسازی انجام دهید. به عنوان مثال کانکسی که برای دفتر مهندسی استفاده می شده با اضافه کردن تاسیسات آب و فاضلاب و کابینت بندی و نصب سینک و آبچکان و سایر متعلقات لتزم آن را به یک کانکس آبدارخانه تغییر کاربری داد.

اضافه کردن بنا : کانکس ها همانطور که هنگام ساخت محدودیت در ابعاد ندارند ، بعد از ساخت آنها هم این موضوع صدق می کند . اگر کانکسی تهیه کردید و بعد از مدتی استفاده نیاز به فضای بیشتر و یک کانکس بزرگتر داشتید ( ویا برعکس ) می توانید به راحتی مساحتی که نیاز دارید را به کانکس موجود اضافه کنید.اینکار با دمونتاژ بدنه و اسکلت توسط نیروهای متخصص کانکس راکو انجام می گیرد.

هزینه بازسازی کانکس

هزینه یا درواقع همان قیمت بازسازی کانکس بسته به ابعاد کار و نوع مصالح و شرایط انجام این مراحل مشخص می شود و تا زمانیکه جزئیات بازسازی کانکس طی یک لیست از عملیات هایی که می بایست برای این منظور انجام شود مشخص نگردد نمی توان برآورد هزینه را انجام داد.از این رو قیمت پس از بازدید حضوری و برآورد کار مشخص می گردد.
سوالات متداول در باره باز سازی کانکس:
آیا کانکس راکو تمام سازه های پیش ساخته اعم از تولید خود و یا سایر تولید کنندگان را مورد باز سازی قرار می دهد؟

بله،در مورد این موضوع مانعی وجود نداشته و تمام سازه های پیش ساخته با انواع متریال بعد از بازدید کارشناسان کانکس راکو و برسی های فنی قابل بازسازی می باشد.ممکن است شما آن را به عنوان کانکس دست دوم از جایی خریداری کرده و حال قصد ایجاد تغییرات یا بازسازی آن را داشته باشید.
آیا تغیر کاربری نیز جز بازسازی می باشد؟
در عمل با یکدیگر متفاوت بوده اما اصتلاحا جز عملیات باز سازی بشمار می رود و تشابهات زیادی داشته و در برخی مواقع در هنگام عمل تغیر کاربری قطعات فرسوده و یا جاهایی که نیاز به تعمیر داشته باشد نیز مورد بازسازی قرار می گیرد.
هزینه های بازسازی کانکس چگونه است؟
بسته به مقدار بازسازی و تعداد قطعاتی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارتد متفاوت است و مبلغ آن بعد از بازدید کار توسط کارشناس قابل برآورد کردن می باشد.
برای باز سازی نیاز به جابجایی سازه وجود دارد؟
در برخی موارد بهتر است که کانکس به محل کارخانه حمل و تمام مراحل بازسازی در محل کارخانه صورت گیرد اما در برخی موارد دیگر در همان محلی که سازه قرار دارد بازسازی امکان پذیر می باشد.

از نظر اقتصادی عملیات بازسازی بصرفه بوده و در برخی موارد با کمترین هزینه تمامی معایب رفع گردیده و کانکس مانند روز اول آن خواهد شد.لذا اگر شما نیز کانکسی دارید که نیاز به باز سازی داشته و نمی دانید از کجا شروع کنید با کارشناسان کانکس راکو تماس گرفته و موضوع را با آنها مطرح نمائید،انها در اصرع وقت به محل مراجعه کرده و از نزدیک کار را مورد بازدید قرارداده و برنامه بازسازی کانکس را برای شما ترتیب می دهند.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو

 


تمامی حقوق محفوظ است