فروش کانکس

فروش کانکس

فروش کانکس
اشتراک گذاری :

فروش کانکس و سازه های پیش ساخته تولید کانکس راکو برای کاربری های مختلف از جمله کیوسک خدمات شهری و سازه های اسکان موقت موضوعی است که در این مطلب به تفکیک کاربری و ابعاد برای خریداران آورده شده است.

فروش کانکس کارگاهی


این سازه برای استفاده در کارگاه های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد که پیمانکاران و نیرو های کاری از آنها جهت اسکان موقت و گاها به عنوان دفتر کارگاه استفاده می کنند و از این رو این سازه ها را کانکس کارگری می نامند. در بسیاری از مناطق به علت دور بودن کارگاه از شهر و با داشتن نیروی کار زیاد و در نظر گرفتن سرما و یا گرمای زیاد باید از طریق این سازه های پیش ساخته محلی برای اسکان موقت آنها بنا کرد اما ساخت بنای موقت با مصالح بنایی دارای مشکلاتی از قبیل زمان زیاد ساخت ، نداشتن قابلیت جابجایی و مشکلات تخریب و حمل نخاله در اتمام پروژه را به همراه خواهد داشت از این رو استفاده از این سازه های پیش ساخته مقرون بصرفه تر و مناسب تر می باشد. این نوع سازه خود دارای دو نوع سبک و سنگین است.

فروش کانکس کارگاهی سبک


 فروش نوع سبک برای کارگاه های موقت و چند ماهه تا حداکثر دو ساله می باشد چرا که این نوع کارگاه ها معمولا پس از پیش روی کار و یا اتمام پروژه دیگر به سازه های خود نیاز نداشته و در تولید آن از مصالح سبک تری استفاده شده تا قیمت تمام شده کاهش یابد و برای کارگاه های موقت مقرون بصرفه باشد. البته در کنار سبک کردن مصالح عمر سازه نیز کاهش می یابد اما با توجه به کوتاه بودن زمان اجرای پروژه مشکل ساز نخواهد شد. 

فروش کانکس کارگاهی سنگین


در برخی موارد بلعکس مورد قبلی خریدار قصد استفاده از سازه را در کارگاه های بزرگ و طولانی مدت مانند کارگاه احداث خط مترو و یا ساخت تونل ها و پل های بزرگ را داردو یا اینکه در کارگاه های کوچک نیز می خواهد پس از اتمام کار کانکس را در کارگاه های دیگر خود مورد استفاده قرار داده و از پروژه ای به پروژه دیگر ببرند.در این شرایط دوام و پایداری مهم تر بوده و از این رو راکو فروش کانکس کارگاهی سنگین را برای این دسته از مشتریان قرار داده است.
 

فروش کانکس فروشگاهی


این نوع محصولات راکو که معمولا از نوع کانکس کامپوزیتی می باشند برای استفاده در مناطق شهری و با هدف خدمات رسانی به شهروندان استفاده می شوند. بطور معمول فروش کانکس فروشگاهی نیازمند طراحی های اختصاصی و رنگ بندی های مختلف است و هر خریدار با توجه به نیاز و کاربری خود می تواند طرح مورد نظر خود را انتخاب نماید.کیوسک های مطبوعاتی و باجه های دستگاه های خود پرداز بانکی نمونه های بارز این نوع از محصولات گروه مهندسین راه کوشش می باشند.

فروش کانکس پانلی


این سازه مختص محل هایی با اقلیم بسیار سرد و یا بسیار گرم می باشد چرا که در بدنه آنها عایق پلی اورتان تزریق شده و درون فضا کاملا مشابه یک یجچال از هرگونه تبادل حرارتی با محیط خارجی سازه جلوگیری می کند. فروش کانکس پانلی بیشتر برای مناطق سرد کوهستانی و یا مناطق جبوبی کشور می باشد و برای انواع کاربری ها از جمله مسکونی و کارگاهی می توان از آن استفاده کرد. ضخامت پانل های بکار رفته در آن از 4 سانتیمتر تا 12 سانتیمتر متغییر بوده که بنا به در خواست خریداران انتخاب می شود اما در نود درصد مواقع ضخامت 4 سانتیمتر کفایت می کند.

فروش کانکس ویلایی


فروش کانکس ویلایی با نوع های دیگر کمی متفاوت بوده چرا که دارای ابعاد بزرگ تر و متعلقات بیشتری است و در بسیاری از موارد نیازمند بازدید حضوری و برآورد هزینه ها و مراحلی مانند طراحی پلان و نمای سه بعدی سازه خواهد بود و حتی پس از فروش نیز امکان دارد نیازمند نصب و راه اندازی در محل برای سازه های خیلی بزرگ باشد.در مورد کانکس ویلایی همانگونه که گفته شد تنوع محصول و متریال بسیار بالاست و گروه راکو ادر مرحله اول اقدام به مشاوره پیش از فروش به مشتریان کرده و سپس از ملک ایشان بازدید حضوری بعمل می آورد تا مراحل کار طبق برنامه ای مشخص و مورد تائید خریدار پیش روی کند.

فروش کانکس سیار


کانکس سیار یا همان نوع چرخدار نیز یکی از محصولات پر کاربرد برای استفاده در مکان های عمومی می باشد که دارای کاربری های زیادی از جمله اورژانس ، فست فود سیار ، ایستگاه پلیس راه و خدمات درمانی درون شهری می باشد. این سازه ها با ابعاد و امکانات متفاوتی و مختص کاربری های گوناگونی توسط راکو طراحی و بفروش می رسد.کاروان های سیار و مسافرتی نیز در این دسته قرار می گیرند با این تفاوت که دارای محل استراحت و یا گاها سرویس بهداشتی و آشپز خانه هستند. این سازه ها معمولا دارای دو محور چرخدار بوده که بو سیله یک مالبند و خودروی کشنده از محلی به محل دیگر جابجا می شوند.

فروش کانکس نگهبانی


کیوسک های نگهبانی خود دارای انواع مختلفی بوده و گاها فقط به عنوان یک کانکس نگهبانی و محل استقرار یک نفر برای ثبت ورود و خروج یک مجموعه بوده و گاها با ابعاد بزرگ و بخش های مختلف داخلی و محل استقرار پرسنل حراست می باشد که متشکل از اتاق کارت زنی کارمندان و ماموران حراست ، مدیر حراست مجموعه و اتاق استراحت نگهبانان شب می باشد. بنا به نوع نیاز فروش کانکس نگهبانی در ابعاد مختلف و شکل های مختلفی انجام می شود که هر مجموعه با توجه به نوع فعالیت خود مانند دانشگاه ها یا اداره جات دولتی و یا شرکت های خصوصی و پارکینگ های طبقاتی یکی از آنها را انتخاب می کنند.

فروش کانکس دست دوم


هر خریداری ممکن است پس از استفاده از سازه خود و یا با اتمام پروژه ای که برای آن اقدام به تهیه سازه پیش ساخته نموده بود بخواهد آن را به عنوان کانکس دست دوم بفروش برساند. برای این منظور می تواند با دفتر فروش راکو تماس برقرار کرده و پس از بازدید حضوری از آن توسط کارشناسان سازه خریداری می شود و برای فروش کانکس دست دوم به محل نمایشگاه دائمی محصولات راکو منتقل می شود. حال خریدارانی که برای صرفه جویی در هزینه های اولیه قصد خرید سازه دست دوم را دارند با راکو تماس گرفته و از بین نمونه های موجود یکی را انتخاب می کنند. این روش معمولا در کاهش هزینه ها موثر واقع می شود.

فروش کانکس و قیمت آن


قیمت گزاری بر روی محصولات با توجه به ابعاد و امکانات و همچنین نوع مصالح بکار رفته در ساخت آنها محاسبه می شود و معمولا ابعاد کوچک دارای قیمت کلی و ابعاد بزرگ دارای قیمت بر اساس متر مربع می باشند. همچنین قیمت کانکس اجرا در محل با فروش کانکس درب کارخانه دارای قیمت های متفاوتی است که برای اطلاع بهتر از بهای محصولات راکو پیش نهاد میکنیم مطلب قیمت کانکس 12 متری را مطالعه کرده و یا با دفتر فروش ارتباط برقرار کنید.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو

 

 


تمامی حقوق محفوظ است