فروش مصالح کانکس|قیمت مصالح ساخت کانکس|قیمت کفپوش کانکس

فروش مصالح کانکس

فروش مصالح کانکس
اشتراک گذاری :

در بسیاری از موارد تهیه مصالح کانکس برای تولید کنندگان یا اشخاصی که خود قصد ساخت کانکس مورد نظر را دارند امری دشوار بوده و دلیل این دشواری نیز تنوع زیاد و گونه های مصالح بکار رفته در تولید کانکس می باشد. گروه مهندسین راه کوشش به تازگی بخشی را تحت عنوان فروش مصالح کانکس راه اندازی کرده که شما با مراجعه به این صفحه علاوه بر اطلاع از قیمت آنها می توانید مصالح مورد نیاز خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. در ادامه بصورت دسته بندی انواع آنها به همراه قیمت روز هرکدام با تصاویر آمده است.

فروش مصالح اولیه برای ساخت کانکس

پوشش بدنه خارجی سازه های پیش ساخته از مصالح مختلفی بوده که متداول ترین آنها ورق های گالوانیزه ، چوب ، ورق کامپوزیت و پانل های ساندویچی می باشند که همه آنها در این فروشگاه موجود بوده و قیمت آنها روبروی تصویر هر محصول درج گردیده.

ورق بدنه کانکس

ورق بدنه کانکس که معمولا از نوع فولادی گالوانیزه شده بصورت پیش رنگ با طرح خم های مختلف بوده و نوع سقف نیز از دو نوع سینوسی و طرح سفال استفاده می شود.
ورق گالوانیزه شده با رنگ الکترو استاتیک به ضخامت 30% میلیمتر .ابعاد 1*2 متر. قیمت : 29/000 تومان
ورق گالوانیزه شده با رنگ الکترو استاتیک به ضخامت 50% میلیمتر .ابعاد 1*2 متر. قیمت :47/000 تومان
ورق گالوانیزه سینوسی برای سقف کانکس به ضخامت 30% میلیمتر .ابعاد 1*2.6 متر. قیمت : 39/500 تومان
ورق گالوانیزه سینوسی برای سقف کانکس به ضخامت 50% میلیمتر .ابعاد 1*2.6 متر. قیمت :62/000 تومان
ورق سایدینگ
ورق فولادی گالوانیزه شده طرح سایدینگ با رنگ الکترو استاتیک نمره 50% میلیمتر . قیمت :

 

مصالح کانکس ورق طرح سفال
ورق فولادی گالوانیزه شده طرح ژنوا (سفال ) برای سقف کانکس به ضخامت 50% میلیمتر . قیمت :

فروش مصالح کف کانکس

بطور معمول برای کف سازی کانکس از انواع تخته استفاده می شود اما گاها در برخی طرح ها نیز ممکن است سرامیک جایگزین تخته کف شود.اینکه از کدام یک برای اجرای سازه استفاده شود کاملا به نظر شخص در هنگام سفارش خرید کانکس یا ساخت آن دارد.
تخته کف کانکس به ضخامت 16 میلیمتر . نوع نئوپان . ابعاد :183*244 سانتیمتر. قیمت :49/000 تومان
تخته کف کانکس به ضخامت 16 میلیمتر . نوع mdf . ابعاد :122*244 سانتیمتر. قیمت : 38/000 تومان
تخته کف کانکس به ضخامت 16 میلیمتر . نوع ضد آب ( تخته چند لایه . کریندو ) ابعاد :122*244 قیمت :156/000 تومان
 

قیمت کفپوش کانکس

کفپوش کانکس که معمولا برای پوشش نهایی کف از آن استفاده می شود از نوع مشمع طرح دار بوده که قیمت آن بر اساس هر رول می باشد که ابعاد هر رول آن دارای طول 12 متر و عرض 2 متر می باشد که جمعا 24 متر مربع را پوشش می دهد.
قیمت هر رول کفپوش کانکس درجه یک :1/500/000 تومان ( تمام مواد و طلق دار)
قیمت هر رول کفپوش کانکس درجه دو :850/000 تومان ( پشت نمد و طلق دار)
قیمت هر رول کفپوش کانکس درجه سه :750/000 تومان ( پشت نمد و بدون طلق)
سلفن یا طلق روکشی بیرنگ و مشمع است که باعث میشود رنگ کفپوش کانکس در طول سالیان و بر اثر تردد زیاد یا شستشو از بین نرود و تاثیر زیادی در ماندگاری آن دارد.بجز کفپوش رولی موارد دیگری مانند لمینت پارکت یا کفپوش های تایلی نیز می توان بصورت جایگزین استفاده کرد که جز عمده مصالح مورد استفاده در کانکس نیست.

فروش درب و پنجره کانکس

نوع درب و پنجره های متداول در صنعت کانکس معمولا از دو نوع آلومینیوم و upvc بوده ه خود آنها نیز به دو دسته کشویی و بازشو تقسیم می شوند.
پنجره آلومینیوم کشویی تک جداره در ابعاد 78*92 سانتیمتر . قیمت :110/000 تومان
پنجره آلومینیوم دوجداره کشویی در ابعاد 78*92 سانتیمتر . قیمت : 240/000 تومان
پنجره upvc دوجداره بازشو در ابعاد 78*92 سانتیمتر . قیمت : 220/000 تومان
پنجره کانکس upvc دوجداره کشویی در ابعاد 78*92 سانتیمتر . قیمت : 450/000 تومان
درب کانکس از نوع آلومینیومی پیش رنگ شده سفید در ابعاد 200*85 سانتیمتر . قیمت : تماس بگیرید

فروش دیوار پوش داخلی کانکس

دیوار پوش های pvc در دونوع روکش دار و سفید خام برای پوشش نهایی داخل کانکس به عنوان مصالح قالب بکار می رود که دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی بوده و مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشند.این دیوار پوش ها بصورت شاخه ای و در دو نوع ضد ضربه و معمولی بوده که هر سازنده یا خریداری با توجه به سلیقه خود یکی از طرح های آن را برای تزئین داخل سازه خود انتخاب می کند.
فروش دیوار پوش کانکس از نوع pvc خام . ابعاد هر شاخه :600*20 سانتیمتر . قیمت هرمترمربع :14/400 تومان
فروش دیوار پوش داخلی کانکس از نوع روکش دار . ابعاد هر شاخه :600*20 سانتیمتر. قیمت هرمترمربع :17/800 تومان
فروش دیوار چوش داخلی کانکس از نوع روکش دار ضد ضربه . ابعاد هر شاخه :300*20 سانتیمتر . قیمت هرمترمربع :26/200 تومان

فروش ساندویچ پانل برای ساخت کانکس

ساندویچ پانل ها که یکی از اصلی ترین نوع مصالح در ساخت کانکس پانلی بوده و خود دارای ابعاد و ضخامت های مختلفی است نیز بصورت پیش ساخته در انبار مصالح موجود بوده و برای اطلاع از قیمت روز آنها می توانید به صفحه ساندویچ پانل مراجعه نمائید.

مصالح و جزئیات کانکس

دیگر مصالح کم مصرف تر مانند چوب های ترمو برای نما و جزئیاتی مانند وسایل برق کشی ، داکت ، لبه ، تسمه و نبشی های آلومینیومی ، چراغ تونلی ، ایزوگام برای آبندی سقف کانکس ، صفحه قلاب ، چسب سیلیکون ، قرنیز ، پیچ های سرمته و پرچ و همچنین ابزار آلات مورد نیاز در ساخت سازه های پیش ساخته در انبار موجود می باشد که می توانید در هنگام تماس با واحد فروش از قیمت های آنها مطلع و مقدار مورد نیاز خود از آنها را نیز تهیه فرمائید.

" برای اطلاع از قیمت روز کانکس به صفحه قیمت کانکس مراجعه فرمائید"

ارسال مصالح کانکس به شهرستان ها

همواره تهران به عنوان مرجعی برای تهیه انواع مصالح و متریال های مختلف بوده چرا که اکثر سازندگان کانکس بصورت متمرکز یا مستقر در تهران هستند و یا دفتر فروش آنها در پایتخت بوده. اما در مناطق صنعتی و شهر های بزرگ مانند تبریز و یا مناطقی مانند عسلویه که کانکس کاربرد زیادی دارد تولیدات این سازه ها رونق داشته و گاها برای تهیه مصالح با مشکلات متعددی روبرو هستند. از این رو راکو فروش و ارسال مصالح کانکس به شهرستان و ها و استان های دیگر کشور را نیز در مجموعه خود گنجانده تا این تولید کنندگان از مرجعی معتبر و مورد اطمینان بصورت یکجا بتوانند مصالح مورد نیاز خود را تهیه و در محل تحویل گیرند.

فروش قطعات یدکی کانکس

در هنگام استفاده از یک کالا معمولا تهیه قطعات یدکی و لوازم جانبی اهمیت داشته و در دسترس بودن آن از جمله مزایا و ویژگی یک محصول تلقی می شود.ازجمله موارد قابل تهیه در فروشگاه لوازم راکو تهیه قطعات یدکی کانکس و لوازم جانبی آن بوده که مواردی مانند قلاب های سقفی برای بارگیری جرثقیل ، قلاب های کششی شاسی ، دریچه های دمپر ، هواکش و کولر ، پرده های لور دراپه و کرکره مخصوص سازه های پیش ساخته ، نبشی و ناودانی های مورد نیاز ، فلاشینگ و همچنین کلیه لوازم و ابزارآلات مورد نیاز جهت ساخت کانکس می باشد.

 

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است