خرید کانتینر دست دوم

خرید کانتینر دست دوم

خرید کانتینر دست دوم
اشتراک گذاری :

بسیاری از وارد کنندگان و تجار برای وارد کردن کالا های خود از کشور های دیگر از طریق بنادر اقدام می کنند. این کالا ها درون کانتینر ها به بنادر رسیده و پس از عبور از گمرک آماده ترخیص می شوند.حال تجار نیز پس از تخلیه بار خود از کانتینر ها اقدام به فروش آنها می کنند.البته گاها نیز آنها را برای مدت طولانی به عنوان انبار نگهداری کرده اما در نهایت که تمامی کالا های خود را به فروشگاه انتقال دادند خود سازه را به عنوان دست دوم می فروشند. برای اینکار با دفتر گروه مهندسین راه کوشش تماس برقرار کرده و با واحد خرید کانتینر دست دوم در این رابطه مزاکره و در صورت توافق بین طرفین معامله انجام می شود.انواع روش های این کار و محل های تحت پوشش راکو در ادامه آمده است.

خرید کانتینر دست دوم در محل


معمولا کانتینر چیزی است که برای خرید آن می بایست بازدید حضوری از سازه به عمل آید چرا که مدل و میزان سلامت آن جز مهمترین فاکتور ها در تعین قیمت سازه بوده. از این رو کانکس راکو واحدی را برای این منظور تشکیل داده که در آن کارشناسان برای خرید کانتینر دست دوم در محل فروشنده حاضر شده و سازه ایشان را مورد برسی قرار می دهند. این کار باعث سهولت در انجام معامله برای طرفین می گردد چرا که برای فروشنده نیز مقدور نمی باشد که کانتینر های خود را به محل نمایشگاه راکو و یا سایر خریداران برای ارزش گزاری و تعیین قیمت منتقل کند چرا که هزینه های جابجایی و تریلی آنها زیاد می شود.برای درخواست کارشناسی حضوری در محل فقط کافیست با شماره تلفن واحد مشاوره و فروش راکو تماس بگیرید تا به کارشناسان مربوطه شمارا متصل کنند.

خرید کانتینر دست دوم در بندرعباس

یکی از اصلی ترین مراکز خرید و فروش کانتینردر بندر عباس می باشد چرا که بیشتر این سازه ها به وسیله کشتیرانی وارد و در بنادر پارک می شوند. بسیاری از تجار و وارد کنندگان نیز بلا فاصله پس از تحویل مرسوله و تخلیه کالا های خود اقدام به فروش سازه می کنند. از این رو کانکس راکو واحدی را برای خرید کانتینر دست دوم در بندر عباس مستقر کرده که در محل حاظر و پس از برسی نوع و ابعاد سازه خرید را انجام و هزینه آن را نقدا به تجار پرداخت می کنند و سازه را به تهران برای قرار گیری در مرکز فروش کانتینر راکو منتقل می کنند.

خرید کانتینر دست دوم در رشت

از دیگر شهر های ساحلی و پر رونق در تجارت کالا شهر رشت و بندر انزلی می باشد که کشتیرانی ها کانتینر تجار را پس از انجام امور گمرکی به ایشان تحویل داده و بسیاری از آنها نیز پس از تخلیه بار اقدام به فروش آن می کنند. شاید این سوال مطرح شود که چرا بار را با خود سازه به شهر های دیگر منتقل نمی کنند و آنجا سازه را به عنوان کانتینر دست دوم نمی فروشند. در پاسخ باید بگوئیم که این اتفاق در اکثر موارد رخ می دهد اما برخی کالا ها کوچک بوده و در یک کانتینر بارهای چندین وارد کننده وجود دارد که هرکدام برای استان خاصی بوده. از این رو در بندر هرکدام بار خود را تخلیه و در نهایت سازه را می فروشند. اما در بار های بزرگ و بخصوص که صاحب آنها یک نفر باشد معمولا خود کالا و کانتینر با هم به شهر مقصد بصورت زمینی منتقل می شوند.راکو در شمال کشور نیز مانند بندر عباس واحدی را برای خرید کانتینر در رشت مستقر نموده که با  تماس تجار در محل حاضر و سازه ایشان را خریداری می کنند.

خرید کانتینر دست دوم چادری

کانتینر چادری خود دارای انواع مختلفی بوده وبرای بارهای خاص مورد استفاده قرار میگیرد چرا که گاها دارای مزایایی و قابلیت هایی است که بارگیری و محصولات خاصی که نمی توان در کانتینر 40 فوت یا 20 فوت معمولی بارگیری کرد را در نوع چادری به راحتی می شود.خرید کانتینر دست دوم چادری یا همان چادر دار در محل توسط گروه مهندسین راه کوشش انجامم می گیرد.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است