ساخت کانکس فارم ماینینگ

کانکس فارم ماینینگ

کانکس فارم ماینینگ
اشتراک گذاری :

با افزایش حجم فعالیت های کامپیوتری و نیاز به سرعت بیشتر ، ابر رایانه ها و فارم ها به وجود آمدند که در واقع منابع بزرگ با تعداد زیادی سی پی یو هستند که از راه دور انجام محاسبات کامپیوتری بخصوص در مبحث رندرینگ را به عهده می گیرند.این سرور های اصلی معمولا به شکل محفظه های طبقه بندی شده ای است که ماینر ها در آنها قرار گرفته و مجهز به سیستم خنک کننده نیز می باشند. کانکس فارم ماینینگ نیز درواقع همام محفظه ای است که طبقات و سی پی یو ها یا ماینر ها ذر آن قرار گرفته و فعالیت می کنند.

طراحی و ساخت کانکس فارم ماینینگ

تیم طراحی گروه مهندسین راه کوشش اقدام به طراحی و ساخت انواع کانکس فارم ماینینگ با ظرفیت های مختلف و دارای قابلیت های مورد نیاز جهت نصب انواع سرور ها نموده. چرا که معمولا سرور ها حرارت بسیار زیادی تولید می کنند و برای خنک نگهداشتن آنها نیاز به رعایت فاصله مجاز ، تعبیه سیستم خنک کننده با توجه به میزان حرارت تولیدی و استفاده از جداره های کاملا عایق چه از نظر حرارتی و چه از نظر صوتی وجود دارد. همچنین معمولا سرور ها برق بسیار زیادی مصرف می کنند که برای این منظور می بایست مجهز به سیستم سیم کشی و مدار برق کانکس بسیار دقیق و قدرتمندی باشند چرا که قطع شدن لحظه ای سیستم منجر به اختلال در سیستم های زیادی که به این سرور متصل هستند خواهد شد.از این رو اینگونه که از توضیحات بالا بر می آید ساخت کانکس فارم ماینینگ امری تخصصی و سفارشی بوده که می بایست در ابتدا طبق نیاز خریدار و با توجه به نوع و توان سرور مورد نظر طراحی و ساخته شود تا کاملا با پردازش گر ها متناسب باشد.
کانکس فارم ماینر

کاربرد کانکس فارم ماینینگ

اصلی ترین کاربرد این نوع سازه ها همانگونه که در ابتدا نیز بدان اشاره شد سرور های اصلی و نصب پردازشگر های بسیار قدرتمند هستند که محاسباتی را از راه دور برای کامپوتر ها یا سیستم های کوچکتر بر عهده می گیرند. بیشترین و رایج ترین کاربرد کانکس فارم ماینینگ سرور های اینترنتی ، فارم های رندرینگ برای صحنه های معماری یا تولید انیمیشن و کاربرد های جدید آنها نیز نصب دستگاه های ماینر جهت استخراج بیت کوین یا همان ارز دیجیتال است که همه روزه در جهان در حال گسترش بوده و پیش بینی می شود تحولی در آینده اقتصاد جهان به وجود آورد.
کانکس بیت کوین ماینر

مشخصات فنی کانکس فارم ماینینگ

از نظر مشخصات فنی کانکس فارم ماینینگ با شرایط و نوع مصالح مختلفی ساخته می شوند که کاملا بسته به شرایط ، تعداد و قدرت پردازنده ها داشته و می بایست در ابتدا محاسبات آنها انجام شود. این موضوع باعث متغییر بودن قیمت آن نیز گردیده و نمی توان قیمت ثابت و یکسانی حتی بر اساس متر مربع برای کانکس فرم ماینینگ در نظر گرفت . اما آنچه در اکثر آنها مشترک است ، طبقه ها و قفسه های قرار گیری پردازشگر ها ، سیستم تهویه و خنک کننده قوی و مدار تابلو برق های بسیار حرفه جهت تامین تغذیه دستگاه ها می باشد.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است