لیست قیمت کانکس به همراه عکس | استعلام قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس

قیمت کانکس
اشتراک گذاری :

قیمت انواع کانکس

قیمت محصولات تولیدی کانکس راکو در ادامه به همراه عکس و مشخصات فنی قابل مشاهده می باشد. لطفا قبل از مطالعه به دو نکته زیر دقت فرمائید.
1- ممکن است با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه قیمت ها کمی نسبت به آنچه در سایت قرار گرفته تغییر کند که می بایست قیمت به روز را از طریق تماس تلفنی با دفتر فروش جویا شوید.
2- محصولات زیر صرفا تولیدات انبوه کانکس راکو بوده و سازه های خاص و طرح های اختصاصی می بایست با توجه به طرح برآورد هزینه گردند.

قیمت کانکس معمولی کارگاهی / عمرانی

اگر به دنبال اقتصادی ترین نوع کانکس برای کارگاه های ساختمانی و پروژه های عمرانی خود هستید این نوع سازه ها ارزان ترین نوع کانکس بوده که برای کمپ های گارگاهی بخصوص پروژه های  کوتاه مدت مناسب می باشد.میانگین دوره مصرف این سازه ها حدود 3 سال میباشد.
قیمت کانکس ساده
ابعاد 2*2 متر معمولی (کیوسک نگهبانی) - قیمت : 21.500.000 تومان
قیمت کانکس 4 متری :ابعاد 2.4*4 متر معمولیقیمت : 29.500.000 تومان
قیمت کانکس 6 متری :ابعاد 2.4*6 متر معمولیقیمت : 39.700.000 تومان
قیمت کانکس 8 متری :ابعاد : 2.4*8 متر معمولیقیمت : 52.400.000 تومان
قیمت کانکس 12 متری :ابعاد 2.4*12 متر معمولیقیمت : 72.800.000 تومان
 مزایا: قیمت ارزان - تحویل فوری - تعمیر و بازسازی کم هزینه تر پس از چند سال- وزن سبک
معایب: طول عمر پائین (حدود سه سال) مقاومت سازه ای کمتر - درب و پنجره تکجداره
مشخصات فنی: استفاده از تیرآهن نمره 14 جهت شاسی کف و پروفیل های 40*40 بضخامت 1 میلیمتر برای ساخت اسکلت - بدنه خارجی و سقف از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک (ضخامت 35%میلیمتر)- عایق جداره از پلی استایرن بضخامت 4 سانتیمتر - دیوار پوش قابل شستشو سفید صدفی - درب و پنجره از نوع پی وی سی تکجداره - کف از نوع تخته MDF  بضخامت 16 میلیمتر - دارای سیم کشی بصورت روکار با داکت ، کلید و پریز به همراه فیوز مینیاتوری
 

قیمت کانکس سنگین کارگاهی / عمرانی

این دسته از محصولات جز مقاوم ترین سازه هایی هستند که با قیمت مناسب میتوان تهیه نمود. بطوری که حدود 12 سال عمر مفید برای این نوع کانکس در نظر گرفته شده است و مناسب برای پروژه های عمرانی  و حتی سکونتگاه های موقت درون باغ و یا سازه های سرایداری و باغبانی می باشد.
قیمت کانکس کارگاهی سنگین
ابعاد 2*2 متر سنگین (کیوسک نگهبانی) - قیمت : 41.800.000 تومان
قیمت کانکس چهار متری : ابعاد 2.4*4 متر سنگینقیمت : 58.400.000 تومان
قیمت کانکس شش متری : ابعاد 2.4*6 متر سنگینقیمت : 78.200.000 تومان
قیمت کانکس هشت متری : ابعاد : 2.4*8 متر سنگینقیمت : 102.500.000 تومان
قیمت کانکس دوازده متری : ابعاد 2.4*12 متر سنگینقیمت : 143.000.000 تومان
توجه : هزینه حفاظ درب و پنجره 3/800/000 تومان بصورت مجزا به بهای کل در صورت درخواست افزوده می شود.
مزایا: قیمت بصرفه با توجه به طول عمر (حدود 10 تا 12 سال)- مقاومت سازه ای بالا - عایق بندی مناسب با درب و پنجره های دوجداره
معایب: ظاهر ساده
مشخصات فنی:استفاده از تیرآهن نمره 16 جهت شاسی کف بصورت دورکلاف و پروفیل های 40*40 بضخامت 2 میلیمتر برای ساخت اسکلت.بدنه خارجی و سقف از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک (ضخامت 50%میلیمتر)- عایق جداره از پلی استایرن بضخامت 4 سانتیمتر - دیوار پوش قابل شستشوی روکش دار طرح دار - درب و پنجره از نوع یو پی وی سی دو جداره - کف از نوع تخته هفت لایه بضخامت 16 میلیمتر با کفپوش مشمع طرح دار - دارای سیم کشی بصورت روکار با داکت ، کلید و پریز به همراه فیوز مینیاتوری
 

قیمت کانکس های پانلی / ساندویچ پانل

این سازه ها تقریبا برای هرنوع کاربری از جمله مسکونی ، کارگاهی و اداری مناسب میباشند ضمن اینکه در هرنوع شرایط آب و هوایی به دلیل دارا بودن عایق تزریقی قابل استفاده می باشند.
قیمت کانکس ساندویچ پانل
مزایا:مناسب برای مناطق خیلی گرم ، سرد و مرطوب به دلیل عایق تزریقی ، ضد حشره و رطوبت
معایب: ظاهر ساده
ابعاد 2*2 متر پانلی (کیوسک نگهبانی) - قیمت : 33.600.000 تومان
قیمت کانکس 4 متری ساندویچ پانل : ابعاد 2.4*4 متر پانلیقیمت : 88.500.000 تومان
قیمت کانکس 6 متری ساندویچ پانل : ابعاد 2.4*6 متر پانلیقیمت : 132.600.000 تومان
قیمت کانکس 8 متری ساندویچ پانل : ابعاد : 2.4*8 متر پانلیقیمت : 167.000.000 تومان
قیمت کانکس 12 متری ساندویچ پانل : ابعاد 2.4*12 متر پانلیقیمت : 242.450.000 تومان
مشخصات فنی: شاسی از تیر آهن سنگین نمره 16 بصورت دورکلاف - اسکلت پروفیل 4040 میلیمتر بضخامت 2 میلیمتر - جداره ها از نوع ساندویچ پانل بضخامت 4 سانتیمتر دو رو ورق با عایق پلی اورتان دانسیته 40 بصورت تزریق - درب و پنجره ها از نوع پی وی سی - کف از نوع تخته هفت لایه - کفپوش مشمع پشت نمد طرح دار - سیم کشی با سیم 2.5 بصورت روکار با داکت های استاندارد به همراه کلید و پریز های مورد نیاز - اجرای آستری و رنگ آمیزی قسمت های فلزی اسکلت

 

قیمت کانکس طرح کلبه

کانکس های کلبه ای یا اصتلاحا سایدینگی هر دو مورد مقاومت و زیبایی را باهم داشته و برای انواع کاربری ها قابل استفاده می باشد.
قیمت کانکس سایدینگ
مزایا: زیبایی ظاهری - ارتفاع بلند تر از استاندارد انواع کانکس - عایق حرارتی دولایه به همراه درب و پنجره دوجداره
معایب: ندارد
ابعاد 2*2 متر سایدینگ (کیوسک نگهبانی) - قیمت : 53.600.000 تومان
قیمت کانکس چهارمتری سایدینگی : ابعاد 2.4*4 مترقیمت : 67.200.000 تومان
 قیمت کانکس شش متری سایدینگی : ابعاد 2.4*6 مترقیمت : 88.800.000 تومان
قیمت کانکس هشت متری سایدینگی : ابعاد : 2.4*8 مترقیمت : 112.500.000 تومان
فیمت کانکس دوازده متری سایدینگی : ابعاد 2.4*12 مترقیمت : 156.550.000 تومان
مشخصات فنی: شاسی از تیر آهن سنگین نمره 16 بصورت دورکلاف - اسکلت پروفیل 40*40 میلیمتر بضخامت 2 میلیمتر - پوشش خارجی بدنه از ورق فولادی گالوانیزه شده دو رو رنگ الکترواستاتیک طرح سایدینگی به همراه فلاشینگ دور سقف- عایق جداره ها از یک لایه فوم رول بضخامت 1 سانتیمتر و یک لایه عایق پلی استایرن بضخامت 4 سانتیمتر- درب و پنجره ها از نوع پی وی سی - کف از نوع تخته هفت لایه - کفپوش مشمع پشت نمد طرح دار - سیم کشی با سیم 2.5 بصورت روکار با داکت های استاندارد به همراه کلید و پریز های مورد نیاز - اجرای آستری و رنگ آمیزی قسمت های فلزی اسکلت

 

قیمت کانکس ویلایی

کانکس های ویلایی ، مسکونی ، باغبانی و سرایداری و هر سازه ای که برای اسکان خانوار و استفاده به عنوان یک خانه یا خانه باغ ساخته می شوند در این دسته قرار دارند.همچنین با مراجعه به صفحه کانکس ویلایی می توانید نمونه تصاویر و مشخصات بیشتر آنها را مشاهده فرمائید.
قیمت کانکس مسکونی
قیمت کانکس ویلایی با توجه به ابعاد و امکانات ، محل اجرا و طرح سازه متغییر بوده که این امر باعث می گردد در این مورد قیمت های مختلفی نیز به وجود آید. از همین رو قیمت کانکس مسکونی بر اساس متر مربع محاسبه میگردد که دارای رنج از متر مربعی 6/500/000 تومان تا 10/300/000 تومان بر اساس هر متر مربع می باشد.همچنین آیتم هایی مانند محل ساخت ، مساحت کل و امکانات داخلی در قیمت نهایی کانکس ویلایی تاثیرگذار بوده که برای اطلاع دقیق تر از این موضوع می توانید به صفحه کانکس ویلایی مراجعه نموده یا با دفتر فروش تماس تلفنی برقرار کرده تا مشاوران ما توضیحات کاملی در این امر خدمتتان ارائه کنند.

**چنانچه در خرید کانکس تخصص نداشته پیشنهاد میکنیم ابتدا مقاله نکات مهم برای خرید کانکس را مطالعه بفرمائید**

قیمت کانکس بر اساس متر مربع:

برخی سازه ها که در دسته بندی های بالا نیامده اند نظیر سازه های بزرگ یا ابعاد های خارج از استاندارد تولید انبوده در دسته سازه های اختصاصی قرار میگیرند که خود به دو گروه سازه های خیلی بزرگ و یا سازه های کوچک با ابعاد سفارشی تقسیم می شوند. بر این اساس سازه هایی که ابعاد بیش از 30 متر مربع داشته بر اساس متر مربع محاسبه گردیده و ابعاد کمتر از آن بر اساس هر دستگاه ارزش گذاری می گردد.بدین شکل که قیمت کانکس 30 متری مسکونی یعنی ابعادی مانند 10 متر طول و 3 متر عرض یا حتی 7 متر طول و 4 متر عرض که می شود 28 متر مربع در مجموع. سپس بسته به امکانات و نوع مصالحی که در بالا دسته بندی شده اند قیمت هر مر مربع مشخص می گردد.

قیمت کانکس دست دوم

خب این گزینه خود به تنهایی دارای شرایط و تنوع بسیار بالایی است که نمی توان هزینه های همه انها را در اینجا آورد چرا که قیمت کانکس دست دوم بسته به ابعاد و میزان سلامت سازه و همچنین نوع مصالح بکار رفته در ساخت آن متفاوت بوده و علیرغم آن همیشه تعداد مشخصی از آن موجود نیست. از این رو برای استعلام قیمت کانکس دست دوم بهتر است از طریق تمناس تلفنی جویا شده و سپس از سازه بازدید حضوری بعمل آورید.

استعلام قیمت کانکس

در ابتدا ممکن است شما نیازمند استعلام قیمت برای برآورد هزینه های طرح خود یا مقایسه قیمت های تولید کنندگان مختلف باشید تا بتوانید گزینه مناسب را برای خرید خود انتخاب کنید.یکی از بهترین مراکز برای استعلام قیمت کانکس دفتر مشاوره فروش کانکس راکو می باشد. شما به راحتی میتوانید از چهار طریق زیر اقدام به استعلام قیمت کانکس مورد نظر خود کنید.
1. استعلام قیمت کانکس بصورت تلفنی:
در این حالت فقط کافی است با دفتر فروش راکو تماس گرفته و نیاز های خود و شرایط و ابعادی که مد نظر دارید را به کارشناسان ما اعلام نموده و در سریع ترین زمان ممکن از قیمت سازه ای که مدنظر دارید مطلع شوید.همچنین میتوانید از طریق پیام رسان واتس آپ تصویر یا طرح مورد نظر خود را به شماره 09124798163 که برای این منظور در نظر گرفته شده ارسال فرمائید.
2. استعلام از طریق فکس یا ایمیل:
اگر پروژه یا طرح شما شامل نقشه و جزئیات کتبی است که می بایست برای برآورد هزینه بررسی شود می توانید از طریق دورنگار یا ایمیل برای ما ارسال کرده تا بخش فنی گروه مهندسین راه کوشش فایل های ارسالی شما را برسی کرده و استعلام قیمت کانکس یا پروژه مورد نظر را بصورت کتبی برای شما ارسال کنند. در این مورد ممکن است یک روز کاری زمان نیاز باشد تا پیش فاکتور شما آماده شود. همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی پیگیر مراحل پیش فاکتور خود باشید.
3. استعلام قیمت کانکس بصورت پستی:
در صورتی که برای استعلام قیمت نیاز به ارسال فرم و نقشه بصورت پستی باشد می توانید پاکت مربوطه را به آدرس کارخانه راکو ارسال کرده و از طریق تماس تلفنی نیز پیگیر مراحل کار بوده و در نهایت از طریق پست پیش فاکتور خود را دریافت نمائید. این روش معمولا برای پروژه های بزرگ و یا مناقصات خرید یا ساخت کانکس استفاده می شود. به دلیل زمان بر بودن رسیدن مرسوله های پستی و برگشت پاسخ آن ، در صورت امکان بهتر است از روش قبلی استفاده شود اما در مواردی نیز این تنها گزینه است که همکاران ما در دفتر راکو پیگیر پاکت ارسالی شما هستند.
4. استعلام قیمت کانکس بصورت حضوری:
در این حالت شما به راحتی و با هماهنگی قبلی می توانید به آدرس گروه مهندسین راه کوشش مراجعه نموده و ضمن بازدید حضوری از نمونه سازه های آماده استعلام بهای کانکس مورد نظر خود را شخصا دریافت نمائید.همکاران ما در دفتر فروش راکو همه روزه در ساعات اداری آماده جوابگویی و ارائه مشاوره رایگان جهت برآورد قیمت کانکس برای خریداران محترم می باشند تا شما را برای رسیدن به بهترین محصول مورد نیازتان یاری دهند.پیشنهاد میکنیم قبل از هر اقدامی برای خرید کانکس با مشاوران ما مشورت و اگر نیاز به جلسه حضوری بود با تعیین وقت قبلی جلسه حضوری هماهنگ کنید.شایان ذکر است که مشاوره فروش و برآورد هزینه ها به همراه لیست مشخصات فنی و مصالحی که می بایست استفاده شود از طرف کانکس راکو به شما رایگان می باشد.

نحوه محاسبه قیمت کانکس

قیمت کانکس رابطه مستقیمی با ابعاد آن و مصالح بکار رفته در آن و همچنین کاربری سازه دارد.از این گفتار اینگونه بر می آید که پس قیمت واحدی برای کانکس وجود ندارد همانگونه که وقتی بطور مثال ما برای خرید یک اتوموبیل اقدام میکنیم ، هر اتومبیل با توجه به امکانات ، کاربری و کشور تولید کننده قیمت های متفاوتی دارند اما یک خودرو واحد با یک مدل مشخص در بنگاه های مختلف تقریبا دارای یک قیمت واحد نیز هست.پس قیمت کانکس اگر ابعاد و شخصات فنی آن کاملا روشن باشد قابل استعلام گرفتن است در غیر این صورت نمیتوان گفت قیمت کانکس ده متری چقدر است چون کانکس ده متری با کاربری فروشگاهی با یک کانکس ده متری با کاربری اداری کاملا متفاوت بوده و دارای قیمت های مجزایی نیز می باشد. از همین رو بهتر است در ابتدا تا جای ممکن شفاف سازی شود که چه کانکسی ، با چه ابعادی و کاربری و چه درجه کیفی و تمام جزئیات یا شرایط خاص آن مشخص شود تا برآورد و محاسبه قیمت دقیق تر انجام پذیرد.

قیمت روز کانکس

به جز مصالح و ابعاد آیتم تاثیر گزار دیگر در قیمت روز کانکس، نوسانات بازار ارز و به دنبال آن مواد و مصالح اولیه جهت ساخت سازه های پیش ساخته و یا حتی ساختمان های بنایی می باشد.به همین دلیل بهای نهایی هر سازه را بطور دقیق بهتر است از طریق پیش فاکتور های به روز دریافت کنید.ارزش و اعتبار هر پیش فاکتور همانگونه که در بخش انتهایی آن آمده ده روز بوده . اما بطور کل حدود هزینه ها همانگونه که در بالا آمده است می باشد و اگر در مرحله برآورد حدودی هزینه ها هستید با مطالعه این صفحه به راحتی با حدود قیمت روز کانکس و مشخصات فنی آنها آشنا می شوید. چنانچه محصول مورد نظر خود را در این لیست نیافتید با واحد مشاوره فروش راکو تماس حاصل فرمائید.ما اینجا هستیم تا شما را در جریان قیمت روز کانکس قرار دهیم.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


آقایی تاریخ :۱۴۰۰/۷/۲۸ سلام قیمت کانکس 4 متری کارگاهی سنگین چنده؟ ارسال برای اصفهان هم دارید؟
کانکس راکو تاریخ :۱۴۰۰/۷/۲۸ سلام. قیمت در همین صفحه موجود است و ارسال برای اصفهان و تمامی نقاط کشور داریم.
سعید عبدولی تاریخ :۱۴۰۰/۷/۲۴ سلام میشه شماره تماس شما رو داشته باشم ، من کافه میخوام بزنم یه دکه دارم که پوسیده و الان میخوام یه جدید و خوشگلی رو جایگزین کنم
کانکس راکو تاریخ :۱۴۰۰/۷/۲۸ سلام. شماره ها روی وبسایت هستن و از طریق چت باکس آنلاین هم میتونید با ما در ارتباط باشید.
پارسا تاریخ :۱۴۰۰/۱/۷ کانکس کارگاهی سرویس دار وآبدارخانه داخل آن سبک وارزان ۳×۴ که قبل ازعید توسایتتون بود موجودهست ؟وقیمتش چنده؟امکان ارسال به شهرستان رادارید؟براخرید غیرحضوری چیکار کنیم؟
کانکس راکو تاریخ :۱۴۰۰/۱/۱۶ سلام. با دفتر تماس بگیرین تا همکارانم بتونن بهتر راهنمایتون کنند. امکان خرید غیر حضوری و ارسال به شهرستان وجود دارد. ممنون
داود دانشی تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۱۴ درخواست کانکس دست دوم ۴متری دارم جهت باغچه از استان البرز هشتگرد
حميد مصدق تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۳ با سلام با توجه به زلزله سى سخت عده اى از هموطنان در صددند كه چند كانكس براى زلزله زدگان تهيه كنند. ايا با توجه به محدوديتهاى مسافرتى امكان اينكه اينكار انجام شود وجود دارد؟ اگر لطف بفرماييد پيشنهاد و همفكرى خود را در اختيار اين دوستان قرار دهيد. با تشكر حميد مصدق
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۴ سلام. برای حمل کانکس محدودیتی وجود ندارد و ماشین های باری از جمله تریلی که حمل کانکس را انجام می دهد بدون نیاز به اخذ مجوز در شرایط کنونی درصورتی که بار ابعاد استاندارد داشته باشد می توانند تردد داشته باشند.در چند روز اخیر هموطنان و خیرین چند دستگاهی خریداری و بدون مشکل ارسال کرده اند.
فرهاد تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۴ بنده از اهالی سی سخت هستم .خدا خیرتون بده آقای مصدق. لطفا شمارتون رو به کانکس راکو بدید یا شماره تلفن بنده رو از دفتر راکو بگیرید . ما اینجا شدیدا نیازمند کانکس هستیم. هرچی از خدا میخواهید بهتون بده
میثم کریمیان تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۲ لطفا آخرین زمان آپدیت قیمت های روی سایت رو هم بزارید. من امروز عصر تماس گرفتم با دفترتون قیمت ها کمی متفاوت بود
پیمان تاریخ :۱۳۹۹/۱۱/۲۶ میشه قیمت کانکس های لوکس تون رو هم بفرمائید. من یک سازه برای ورودی درب کارخونم میخوام ولی میخوام ظاهرش متفاوت باشه و کارگاهی بنظر نرسه.ممنون
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۱۱/۲۸ سلام. با دفتر فروش تماس حاصل فرمائید تا همکارانم راهنمایتون کنند.
بهزاد کاشانیفر تاریخ :۱۳۹۹/۱۱/۲۳ سلام. میخواستم بپرسم اگه خودمون طرح داشته باشیم چطور میشه قیمتش رو برآورد کرد؟
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۱۱/۲۳ سلام جناب کاشانیفر . در این مورد می بایست طرح مورد نظر خود را به همراه مشخصات و جزئیات نظیر نقشه ابعاد و اندازه ها و در صورت امکان لیست مصالحی یا تجهیزاتی که برای طرح خود پیش بینی کرده اید را برای دفتر کانکس راکو ایمیل بفرمائید تا کارشناسان ما برسی های فنی را انجام داده و در نهایت قیمت کانکس مورد نظر به همراه جزئیات و زمان مورد نیاز برای تولید سازه را خدمتتان ارسال کنند.
Mohammad تاریخ :۱۳۹۹/۶/۷ سلام کانکس معمولی تحویل شیرازچند؟ ۴متری و۶متر
فراهانی -همدان تاریخ :۱۳۹۹/۲/۷ با سلام قصد خرید کانکس ویلایی جهت باغ را دارم که متاسفانه مسیر ماشین رو تا 100 متری باغ می باشد ایا امکان مونتاژ در محل وجود دارد
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۳ بله امکان ساخت در محل هست . با دفتر تماس بگیرید تا همکارانم راهنمایتون کنن
مرتضی مبارکی تاریخ :۱۳۹۹/۱/۴ سلام خسته نباشید من یک کیوسک 2.5در 6 برای سوپر ی می خواستم شیک باشد بی زحمت قیمتش چقدر هست
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۳ سلام. بسته به نوع طرح قیمت ها متفاوت هستش . به صفحه کانکس فروشگاهی مراجعه کنید تا ببینید چه نمونه ای مورد پسندتون قرار میگیره یا اگه طرح خاصی مد نظرتون هست برای ما از طریق ایمیل یا واتس آپ ارسال کنید تا برآورد قیمت براتون انجام بدن همکارانم.
مهدی فرجی تاریخ :۱۳۹۷/۱۰/۲ سلام وعرض ادب من یه کانکس ۳×۲ نیاز دارم قیمت نهایی برا من چند در میاد
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۱۲/۳ سلام. بسته به اینکه چه نوع کانکسی بخواهید بصورت حدودی می تونید قیمت رو با توجه به مشخصات یکی از دسته بندی های این صفحه محاسبه کنید اما چون ابعاد 2*3 جزو تولید روتین نیست ، در دسته های بالا نیامده و می تونید از طریق تماس با دفتر ما از همکارانم قیمت دقیق رو جویا بشید. ممنون
Edris تاریخ :۱۳۹۷/۶/۶ چطوری قیمت کانکس بگیرم خواهشا ضروریه تو مناطق زلزله زده هستم
تاریخ :۱۳۹۶/۹/۵ کانکس ۱۲ متری برای سکونت در سر چاه کشاورز
تمامی حقوق محفوظ است