فروشگاه کانتینر

فروشگاه کانتینر

فروشگاه کانتینر
اشتراک گذاری :

فروشگاه کانتینر های نو و دست دوم که برای حمل و نقل کالا بصورت زمینی و دریایی کاربرد دارند همیشه در محل دائمی نمایشگاه محصولات کانکس راکو موجود می باشد و خریداران این سازه ها می توانند از طریق مراجعه حضوری نسبت به بازدید آنها اقدام و یا خرید اینترنتی انجام داده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.در این محل انواع محصولات وجود داشته که در ادامه به شرح آنها و ویژگی هرکدام خواهیم پرداخت.

فروشگاه کانتینر خارجی


کانتینر های موجود در نمایشگاه راکو همگی تولید شرکت های بین المللی خارجی هستند که در ساخت آنها استاندارد های لازم رعایت شده تا بتوانند مجوز حمل کالا بصورت دریایی و زمینی را کسب کنند.کانتینر های خارجی می بایست برای کسب این مجوز از فیلتر های مختلفی رد شده باشند که مهمترین آنها مقاومت فیزیکی بدنه خارجی و آبند بودن آنها در برابر نفوذ آب می باشد که سازه های موجود در نمایشگاه راکو همگی این مراحل را سپری کرده و مجوز دریافت نموده اند.

فروشگاه کانتینر نو


همانگونه که میدانید عمر مفید یا همان مدت مجاز استفاده از کانتینر در حمل و نقل توسط مجوزی که سازمان اس او ای صادر می کند مشخص و در برگ سبز آن ثبت شده و پس از اتمام این مدت سازه از رده خارج می باشد. از این رو اگر قصد انجام عملیات ترنسفر کالا را بصورت دریایی دارید باید از فروشگاه کانتینر سازه های نو و یا سازه هایی که دارای حداقل دو سال از زمان باقیمانده مجوز آنها است خریداری کنید. ما در نمایشگاه محصولات خود کانتینر های نو را برای این دسته از خریداران محیا نموده ایم.

فروشگاه کانتینر دست دوم


همانگونه که در بخش قبلی توضیح داده شد پس از اتمام دوره پروانه کار کانتینر آنها را به عنوان دست دوم خرید و فروش می کنند. از آنجایی که این سازه ها دارای بدنه فولادی و مقاوممی با درب های آبند هستند می توان از آنها در صنایح مختلف به عنوان انبار استفاده کرد.در نمایشگاه محصولات کانکس راکو بخش به عنوان فروشگاه کانتینر دست دوم نیز وجود دارد و سازه های کارکرده در آن خرید و فروش می شود.

فروشگاه کانتینر 20 و 40 فوت


این سازه ها دارای ابعاد مختلف با ویژگی های متفاوتی می باشند اما دو نوع پرکاربرد آنها ابعاد 20 و 40 فوت است که به علت خوش ساخت بودن و مطابقت با انواع کالا ها ، جز پرطرفدار ترین نوع کانتینر بشمار می روند که همیشه در دسته پرفروش ترین محصولات فروشگاه کانتینر قرار دارند.البته خود این نوع ها نیز دارای انواع مختلفی از جمله ارتفاع بلند و استاندارد ، بغل بازشو ، روباز و چادری می باشند.

فروشگاه کانتینر مسکونی


یکی از استفاده های رایج از کانتینر استفاده از آن به انوان سکونت گاه موقت و یا ساخت ویلای مسکونی می باشد به این ترتیب که با ایجاد برش هایی در بدنه تغیراتی در کاربری آن داده و یک کانتینر مسکونی ایجاد می کنند.کانکس راکو نیز در این زمینه فعال بوده و خود طرح هایی را که مهندسین طراحی می کند را بر روی این سازه ها پیاده سازی و کانتینر مسکونی را تولید کرده و جهت عرضه در فروشگاه خودقرار داده است که خریداران با مراجعه حضوری می توانند نمونه ها را از نزدیک بازدید و انتخاب نمایند.
نکات مهم هنگام خرید از فروشگاه کانتینر
در هنگام خرید از فروشگاه کانتینر راکو می بایست نکات اصلی و اطلاعات هر سازه را برسی و از فروشنده بخواهید، که مهمترین آنها اطلاعات سال تولید و کشور تولید کننده آن ، برگ سبز و یا کارت سلامت سازه ، برگه حاوی اطلاعات محموله ای مانند ابعاد استاندارد ، وزن مجاز جهت بارگیری کالا ، ابعاد و ارتفاع درب ها ، رنگ فابریکی ، تعمیرات صورت گرفته بر روی سازه اگر سازه دست دوم و یا تعمیری باشد ، مشخص نمودن محل تعمیر و قدرت جرثقیل مورد نیاز جهت بارگیری و تخلیه و همچنین نوع کفی تریلی برای جابجایی می باشد.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است