تصاویر مدل های مختلف کانکس

تصاویر مدل های مختلف کانکس

تصاویر مدل های مختلف کانکس
اشتراک گذاری :

همانگونه که در پیش گفتار آمد سازه های پیش ساخته دارای تنوع زیادی چه در شکل ظاهری و چه در نوع کاربری می باشند. از این رو در این مطلب به برسی آنها با کمک عکس و تصاویر انواع مدل های کانکس خواهیم پرداخت و بطور مختصر توضیحاتی در باره هرکدام ارائه خواهیم نمود. در ادامه با ما همراه باشید.

عکس نمای خارجی و داخلی انواع کانکس


در ادامه تصاویری از نمای بیرونی انواه مدل های مختلف کانکس با تفکیک کاربری آمده است و در انتها بخشی گلچین شده از تصاویر زیبای داخلی کانکس بصورت جداگانه آمده است.

 

تصاویر کانکس ویلایی


سازه های ویلایی معمولا دارای ابعاد بزرگتر و کاربرد مسکونی می باشند. در این نوع سازه توجه به زیبایی نمای خارجی و داخلی از اهمیت زیادی برخوردار بوده اما در کنار آن توجه به امنیت و کارآمدی نیز از نکات مهم در کانکس ویلایی بشمار می رود. در ادامه چند نمونه از آنها را در تصویر مشاهده می نمائید.
کانکس ویلاییتصاویر کانکس ویلایی

 

 

تصاویر کانکس کامپوزیت


برای کاربری های شهری معمولا از کیوسک های ساخته شده با نمای کامپوزیت استفاده می شود که کاربرد خدمات شهری و دستگاه های عابربانک و همچنین کانکس ایستگاه دوچرخه از نمونه های بارز آن بوده که در ادامه عکس های از این نوع نیز قابل مشاهده می باشد.
کانکس کامپوزیتیتصاویر کانکس کامپوزیتی

 

 

تصاویر مدل های کانکس چرخدار


کاروان های سیار و کیوسک های چرخدار نیز یکی از انواع مدل های کانکس می باشد که برای خدمات سیار و گاها کافی شاپ سیار مورد استفاده قرار می گیرند.تصاویر آنها در زیر متن قابل مشاهده می باشد.
کانکس سیار

 

 

تصاویر کانکس چند ضلعی


بظور معمول شکل کیوسک های پیش ساخته بصورت چهار ضلعی مربع مستطیل می باشد اما در برخی مواقع نیز از کانکس شش ضلعی یا چند ضلعی نیز برای برخی کاربری ها استفاده می شود .
کانکس شش ضلعیکانکس چند ضلعی

 

 

تصاویر ویلای پیش ساخته


خانه های بزرگ با قابلیت جابجایی را در این صنعت ویلای پیش ساخته می نامند که به نوعی یک کانکس بزرگ با امکانات رفاهی مانند یک خانه مسکونی می باشد. در زیر این متن عکس و تصاویر زیبایی از انواع ویلای پیش ساخته انتخاب شده است.
عکس ویلای پیش ساختهتصاویر ویلای پیش ساخته

 

 

تصاویر مدل های کانکس نگهبانی


کیوسک های نگهبانی یا همان دکه های نگهبانی نیز نوعی کانکس با ابعاد کوچک بوده که معمولا در ورودی مجتمع ها و مجموعه ها برای کنترل ورود و خروج نفر یا خودرو ها نصب می گردد.این نوع سازه دارای انواع مختلف ساده و لوکس می باشد که در ادامه تصاویر انواع کانکس نگهبانی را مشاهده می فرمائید.
کانکس نگهبانیعکس کانکس نگهبانی

 

 

تصاویر کانکس کارگاهی


در کارگاه های ساختمانی و عمرانی از سازه های پیش ساخته ای برای تجهیز کارگاه و همچنین اسکان پرسنل یا دفاتر اداری مستقر برای مهندسین خود استفاده می کنند که به آنها کانکس کارگاهی یا کارگری گفته می شود. ابعاد معمول آنها 2.4*6 و 2.4*12 می باشد که به نوع استاندارد یا کانکس معمولی نیز شهرت دارد. در ادامه تصاویر کانکس کارگاهی آمده است.
کانکس سادهکانکس کارگری کارگاهی

 

 

تصاویر داخل کانکس


عکس و تصویر از نمای داخلی کانکس برای بسیاری از کسانی که برای اولین بار قصد خرید این سازه ها را دارند بسیار با اهمیت بوده چرا که در درک بهتر فضای داخلی کانکس و امکانات آن به ایشان کمک شایانی می کنند. این مورد بخصوص برای کانکس ویلایی و مسکونی با اهمیت تر بوده تا به نسبت نوع کارگاهی و اداری. در ادامه تعدادی از تصاویر داخل کانکس بصورت گلچین آمده است اما برای دیدن تصاویر بیشتر داخلی می توانید به بخش مربوط به همان محصول مراجعه نمائید.
تصاویر داخل کانکسنمای داخلی کانکسعکس داخل کانکس
گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو

 

 


تمامی حقوق محفوظ است