تولید انبوه کانکس

تولید انبوه کانکس

تولید انبوه کانکس
اشتراک گذاری :

تولید انبوه کانکس بصورت تیپ یکی از فعالیت های گروه مهندسین راه کوشش در کنار تولید محصولات اختصاصی و سفارشی می باشد چرا که  تولیدات بصورت یکنواخت باعث تا در مواقع بحران و زلزله به سرعت بتوان تعداد زیادی از این سازه ها را برای اسکان آسیب دیدگان استفاده کرد.از دیگر دلایل تولید انبوه کانکس برای استفاده مجریان ساختمانی می باشد تا بتوانند با سرعت بیشتری اقدام به تجهیز کارگاه و شروع فعالیت خود کنند.

تولید انبوه کانکس مسکونی


استفاده از سازه های پیش ساخته جهت سکونت گاه موقت بخصوص در مواقع اضطراری مانند وقوع حوادث طبیعی یکی از بیشترین و مهمترین کاربرد های کانکس بشمار می رود و معمولا در چنین مواقعی به دلیل کمبود ظرفیت تولید ممکن است زمان زیادی جهت آماده سازی سازه ها به تعداد لازم نیاز باشد. از این رو راکو دست به تولید انبوده کانکس مسکونی جهت اسکان در مواقع ضروری زده و آنها را در محل نگهداری محصولات خود انبار می کند تا در مواقع مورد نیاز بتوان از آنها استفاده کرد.تجربه زلزله کرمانشاه نیز باعث شد تا بیش از پیش به این امر توجه کرده و تولید انبوه و نگهداری آنها مهمتر از قبل گردیده است.

تولید انبوه کانکس کارگاهی


به علت اینکه اکثر کارگاه ها و پروژه های ساختمانی، سازه هایی را جهت اسکان پرسنل خود استفاده می کنند که دارای ابعاد و مشخصات فنی یک سان است، برای صرفه جویی در زمان، تولید انبوه این سازه ها کمک زیادی به ایشان می کند تا هر چه زود تر بتوانند فعالیت ساختمانی خود را آغاز کنند. بیشتر سازه های قرار گرفته در این دسته عبارتند از انواع اداری ، نگهبانی ، اسکان کارگری ، سرویس بهداشتی ، کانکس سرایداری و سالن های پیش ساخته ای که بیشترین کاربرد را برای پیمانکاران داشته و همواره مورد نیاز آنها می باشد.این نوع سازه ها معمولا دارای عرض 2.4 متر و طول بین 2 تا 12 متر می باشد که بنا به نیاز می توانند انتخاب کنند. 

فروش انبوه کانکس


در کنار ساخت و تولید انبوه کانکس همواره می بایست فروش انبوه نیز وجود داشته باشد چرا که این دو مانند دو کفه یک ترازو می باشند.در سیستم گروه مهندسین راه کوشش برای فروش انبوه کانکس تمهیدات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است تا خریداران با خرید عمده خود بتوانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های خود کنندو نیاز به خرید در چند مرحله و بصورت تکی نداشته باشند. این کار هم صرفه جویی در زمان آنها و هم به علت دریافت تخفیف های خوب صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

 

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است