قیمت کانکس ویلایی دست دوم

قیمت کانکس ویلایی دست دوم

قیمت کانکس ویلایی دست دوم
اشتراک گذاری :

قیمت کانکس ویلایی دست دوم در تهران همواره بستگی به ابعاد و امکانات و میزان سلامت بودن ،همچنین سال تولید و مصالح بکار رفته در آن متغیر می باشد که برای اطلاع دقیق از قیمت ها و نحوه ارزش گزاری آنها این مطلب کمک زیادی بشما می کند.همچنین همکاران ما در واحد مشاوره فروش آماده ارائه راهنمایی های لازم بصورت تلفنی به خریداران می باشند.

خرید کانکس ویلایی دست دوم

معمولا خرید سازه کارکرده کمی مشکل تر از نوع فابریکی می باشد چرا که محصولات نو معمولا دارای کاتالوگ و لیست قیمت بوده و از سالم بودن تمام قطعات و بخش های آن اطمینان داریم اما نوع کارکرده حتما باید مورد بازدید و برسی قرار گیرد و از طرفی قیمت گزاری بر روی آن توسط مالک انجام می گیرد که ممکن است کمی بالاتر از ارزش واقعی سازه باشد.از این رو اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید بهتر است از شخصی که کمی بیشتر از شما با سازه های پیش ساخته آشنایی دارد بخواهید که در هنگام بازدید حضوری شما را همراهی کند

نحوه محاسبه قیمت کانکس ویلایی دست دوم

یکی از سوالات متداول که در باره این سازه ها معمولا مطرح می شود نحوه ارزش گزاری یا همان محاسبه قیمت برای سازه های دست دوم می باشد. در پاسخ به این پرسش باید گفت که بطور عمومی و در شرایطی که سازه از سلامت کلی برخوردار باشد معمولا قیمت کارکرده آن با نو حدود 25% تا 40% اختلاف خواهد داشت و اگر شما در مقام صاحب سازه هستید که قصد فروش آن را داشته و یا خریدار هستید می بایست ابتدا از بهای قیمت روز انواع کانکس ویلایی اطلاع داشته باشید که این نیز با توجه به امکانات و مصالح بکار رفته در ساخت سازه خود دارای یک رنج حدودی می باشد که در ادامه با آوردن مثالی سعی شده تا موضوع شفاف و قابل لمس تر شود..

کانکس ویلایی دست دوم 50 متری

برای روشن تر شدن نحوه قیمت گزاری و هزینه های کانکس ویلایی ما از یک نمونه 60 متری در اینجا استفاده کرده ایم.بطور کلی قیمت کانکس ویلایی که دارای کابینت آشپز خانه ، اتاق خواب و کمد دیواری ، سرویس بهداشتی و حمام باشد از حدود 1/600/000 تومان تا 2/600/000 تومان متغییر است که این تغییرات به دلیل استفاده از مصالح مختلف و امکانات داخلی آن می باشد.بطور مثال کانکس ویلایی 40 متری که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید ساخته شده از پانل های پیش ساخته با فوم پلی اورتان بوده که به ساندویچ پانل شهرت دارند و دارای یک اتاق خواب با کمد دیواری ، کابینت آشپز خانه با سینک ، هود ، گاز صفحه ای و آبگرمکن ، سرویس بهداشتی و حمام ، اتاق نشیمن ، درب ضد سرقت ، چراغ های روشنایی بیرونی و لوستر های دکوراتیو داخلی می باشد. قیمت این سازه در حالت نو 1/920/000 تومان در حالت تحویل درب کارخانه و برای اجرا در محل بر اساس هر متر مربع در تهران و حومه 100/000 تومان و شهر های دیگر 150/000 تومان به قیمت کل آن افزوده می شود.حال اگر همین سازه را بخواهیم به عنوان دست دوم خریداری کنیم و با این فرض که سازه سالم و نیازی به انجام تعمیرات نداشته باشد حدود 30% از قیمت اولیه آن کسر می شود که یعنی قیمت آن بر اساس هر متر مربع 1/344/000 تومان می شود.
سوالات متداول در باره خرید کانکس ویلایی دست دوم:
کانکس ویلایی دست دوم برای چه کسانی مناسب می باشد؟

برای هرکسی که نیاز به یک ویلای پیش ساخته دارد می تواند مناسب باشد.حتی به عنوان دفتر مهندسین در سر پروژه هانیز در بسیاری از موارد استفاده می شود.پس نمی توان قشر خاصی را بطور اختصاصی به عنوان مصرف کننده ویلای پیش ساخته در نظر گرفت.
آیا شما خرید کانکس ویلایی دست دوم را پیشنهاد می کنید برای خرید؟
خب این کاملا بسته به نیاز و شرایط خرید شما دارد.ما حدالمقدور ویلای پیش ساخته نو و سفارشی را به شما پیشنهاد می کنیم اما در این مسائل بحث هزینه ها نیز مطرح می باشد و خب قیمت کانکس ویلایی دست دوم در تهران کمک شایانی در بهینه سازی هزینه ها کرده و این مهمترین آیتمی است که باعث می شود خریدار به این سمت کشانده شود. در بسیاری از موارد نیز این راه حل کارگشا واقع می شود اما در مواردی هم محدودیت هایی ایجاد می کند.بطور مثال شاید ما یک ویلای پیش ساخته با سه اتاق خواب بخواهیم و یک پلان اختصاصی مد نظر ما باشد اما در مواردی که به عنوان دست دوم پیدا میکنیم این آیتم ها گنجاده نشده باشد و از این لحاظ با محدودیت روبرو می شویم.
آیا می توان در کانکس ویلایی دست دوم تغییرات ایجاد کرد؟
بله.حدالمقدور کانکس راکو این تغییرات چه در پلان و چه در جزئیات را طبق نظر شما برایتان انجام می دهد.قیمت کانکس ویلایی دست دوم در این موارد امکان دارد کمی تغییر و بسته به این که شما چه تغییرات و یا امکاناتی می خواهید به آن الحاق کنید تغییر خواهد کرد. امکان افزایش قیمت در این موارد و جود دارد.اما اگر فقط جابجایی تیغه ها بطور مثال بزرگ کردن سالن پذیرایی یا اتاق خواب و امثال این گونه تغییرات باشد هزینه آن جزئی خواهد بود.
آیا کانکس ویلایی دست دوم که از کانکس راکو خریداری می کنیم رفع ایراد و بازسازی شده؟
بله،در مواردی که ویلای پیش ساخته دارای نقص های کلی باشد ععم از درب های آن ، پنجره ها،سیستم لوکشی و برق کشی ، دیوارپوش های داخلی و امثال این گونه نقص ها برطرف می شود اما موارد سفارشی سازی بعد از بازدید شما و طبق نظر خودتان روی کار صورت میگیرد که هزینه آن نیز بصورت جداگانه محاسبه و قبل از انجام کار به شما اطلاع داده خواهد شد..
بهترین راه خرید کانکس ویلایی دست دوم چیست؟
مناسب ترین راه برای خرید و یا اطلاع از قیمت کانکس ویلایی دست دوم این است که اگر سازه ای را که شخصی قصد فروش آن را دارد پیدا کردید از آن بازدید حضوری انجام داده و در صورت توافق خرید خود را انجام دهید . اما این گزینه به ندرت اتفاق می افتد چون شما به عنوان خریدار کسانی را که قصد فروش دارند را چطور باید پیدا کنید؟ از طرفی بسیاری از مالکان آنها نیز وقتی می خواهند بفروشند ، آشنایان و همسایگان آنها در باغ های شخصی معمولا جز اولین خریداران آن هستند که این نیز پیدا کردن سازه مسکونی دست دوم را سخت تر می کند.راه دیگر که معمولا جواب می دهد هم این است که با تولید کنندگان کانکس ویلایی تماس بگیرید چون آنها نیز معمولا سازه های کارکرده را خریداری و برای فروش نگهداری می کنند. برای این منظور می توانید از دفتر فروش کانکس راکو نیز استعلام بگیرید و از موجودی های دست دوم آن و همچنین مشخصات و قیمت های آنها با خبر شوید.

چنانچه پس از خواندن این مطلب سوالی برایتان پیش آمد که در متن بالا پاسخ آن را نیافتید می توانید سوالات بیشتر خود را در باره قیمت کانکس ویلایی دست دوم در بخش نظرات مطرح فرمائید که در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.و یا با واحد مشاوره فروش تماس تلفنی برقرار نمائید.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


عباس محمودیان تاریخ :۱۳۹۹/۱۱/۲۴ سلام و خسته نباشید یه کانکس ویلایی خانه باغ دست دوم در حد نو به متراژ ۳۰ برای شهرستان مراغه میخواهم لطف کنید قیمت و نحوه پرداخت رو بگید
اسدی تاریخ :۱۳۹۹/۱۰/۲۷ سلام یک دستگاه کانکس ویلایی ۴۰ متری جهت باغ نیاز دارم لطفا اگر دارید قیمت و شرایط خریدش را بفرمایید ضمن با توجه به محدودیت انتقال آن به انتهای باغ آیا امکان مونتاژ در محل وجود دارد ؟
بهزاد قوامی تاریخ :۱۳۹۹/۵/۹ سلام یک ویلای دیت دوم حدودا چهل متری برای تهران می خواستم. ممنون
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۵/۲۸ موجود هست . برای اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر تماس بگیرید یا برای بازدید حضوری هماهنگ بفرمائید.
آرزو تاریخ :۱۳۹۹/۴/۱۵ سلام من یک کانکس ویلایی دست دوم برای لاله زار استان کرمان می خواهم. مساحت حدود ۵۰ متر یا بیشتر... اگر دو طبقه هم باشه بهتره... برای باغ می خواهم ایا دارید
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۵/۲۸ سلام . بله . لطفا با شماره های دفتر تماس بگیرید همکاران راهنماییتون کنند
فرشته طالبی تاریخ :۱۳۹۸/۴/۱۶ لطفا قیمت یک کانکس دست دوم تمیز 50 متری وشرایط پرداخت انرا بفرمایید .ممنون از لطفتون
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۸/۴/۲۳ سلام قیمت کانکس دست دوم بنا به نوع سازه و امکانات آن متفاوت است و نمی توان قیمت یکسانی برای آن در نظر گرفت . البته نه در صنف کانکس و سازه های پیش ساخته بلکه در بسیاری از موارد دیگر مانند خودرو نمی توان قیمت یکسانی برای تمامی خودرو های دست دوم بدون در نظر گرفتن مدل ، میزان سلامت و دیگر موارد تاثیر گذار در نظر گرفت. بهتر است با بخش مشاوره فروش تماس حاصل فرمائید تا همکارانم بهتر راهنماییتون کنند.
مسعودی تاریخ :۱۳۹۸/۴/۸ سلام یه ویلای پیش ساخته 50 یا 60 متری با دو اطاق خواب و سرویس برای محدوده ابسرد دماوند نیاز دارم لطفا قیمت صفر تا صد ان (قیمت کانکس . حمل .نصب...)و شرایط پرداخت را بفرمایید سپاسگذارم
احمدرضا اسد ی نیا تاریخ :۱۳۹۸/۴/۳ سلام یک خانه پیش ساخته ۵۰ متری دست دوم حداقل چقدردر میاید برای شهر طالقان می خواهم متشکرم از راهنمایی شما
هاجر مارزی تاریخ :۱۳۹۸/۳/۱۱ سلام قیمت کانکس ۸۰متری برای نصب دریک منطقه کوهستانی
مریم تاریخ :۱۳۹۸/۲/۲ با سلام شرایط بازدید از ویلاهای دست دوم به چه شکل است و آیا ویلای پیش ساخته دو طبقه موجود دارید؟
علیرضا تاریخ :۱۳۹۸/۲/۱ سلام ، ویلا دست دوم حدودا ۸۰ متر فلت یا ۱۰۰متر دوبلکس شما موجود دارید، ؟ لطفا شماره تلفن واحد فروش را برای من ارسال فرمایید. تشکر
نسرین توسلی تاریخ :۱۳۹۸/۱/۲۷ سلام من ی واحد ۴۰ تا ۵۰متری برای شهرستان می‌خوام دست دوم قیمت رو می‌فرمایید ؟
پوران تاریخ :۱۳۹۸/۱/۱۱ سلام من یک ویلای پیش ساخته دست دو ۴۰متری بخوام آیا شماموجود دارد؟
مدیریت سایت کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۸/۱/۱۹ بله موجود است. اطلاعات بیشتر رو از واحد فروش دریافت کنید.
قاسم خدری تاریخ :۱۳۹۷/۱۲/۱۵ سلام جهت خرید کانکس ویلایی اطلاعات میخواستم ممنون
تمامی حقوق محفوظ است