کانکس لوکس ساخت گروه کانکس راکو

کانکس لوکس ساخت گروه کانکس راکو

کانکس لوکس ساخت گروه کانکس راکو
اشتراک گذاری :

کانکس لوکس اصطلاحا به کیوسک هایی گفته میشود که در عین دارا مقاومت و دوام بالا دارای زیبایی ظاهری نیز باشند. از این رو گروه مهندسین راه کوشش دست به تولید کانکس هایی با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به آنچه تا کنون کانکس نامیده می شده زده است.استقبال خوب متقاضیان خرید کانکس باعث رشد قابل توجه در میزان تولید این نوع کیوسک نسبت به محصولات دیگر داشته است و کاربری های متفاوتی تا کنون برای آن تعریف شده و هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.

دلایل ساخت کانکس لوکس راکو

از دلایل اصلی این کار تغییر سبک زندگی انسان و به طبع آن تغییر فضا های شهری امروزی می باشد که کانکس درخور خود را می طلبد لذا کانکس لوکس جز جدا نشدنی شهر های امروزی گردیده. از طرفی خدمات لوکس امروزی و مشتریانی که از این کانکس ها خدمات دریافت خواهند کرد نیز تغیر کرده اند. بطور مثال یک کیوسک که وظیفه اطلاع رسانی در مورد منطقه به گردشگران و توریست ها را دارد و کارمندی که داخل سازه است می بایست یونیفرمی شکیل و زیبا به تن کند تا گردشگران را از محیط و جاذبه های گردشگری آن منطقه با خبر کند قطعا می بایست در یک کانکس لوکس که در خور این امر باشد قرار گرفته و در باره برخورد و ترز پاسخگویی آن به مراجعین کلاس های آموزشی وجود داشته باشد تا در نهایت یک سازه کارآمد که می تواند نیاز مراجعین را در کمال ادب و احترام و آنگونه که معرف یک شهر و کشور با فرهنگ باشد را برطرف نماید.

خرید کانکس لوکس ساخت راکو

برای خرید و سفارش محصولات و کیوسک های لوکس تولیدی گروه کانکس راکو می توانید در قدم اول نمونه محصولات این شرکت را در وب سایت بازدید کرده و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمائید و چنانچه طرحی را که مد نظر دارید در بین نمونه های موجود نیافتید با دفتر فروش راکو تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما گزینه های مناسب جهت نیاز شما را به شما معرفی کرده و یا اقدام به انجام طراحی اختصاصی کانکس برای این نیاز کنند.
کانکس لوکس راکو

 

امروزه با توجه به تغییرات سبک معماری و مهندسی و عوض شدن چیدمان شهری و در اصطلاح مدرن شدن نمای شهری ، استفاده از کانکس های معمولی و با ظاهر ساده به صورت چشم گیری منسوخ شده و هنگام خرید کانکس ایجاب می کند تا با توجه به کاربری کانکس مدنظر به نمای بیرونی آن توجه ویژه ای شود.همانطور که از اسم کانکس لوکس پیداست ، نمای بیرونی این نوع کانکس ها نسبت به کانکسهای دیگر متفاوت است و ظاهری زیباتر دارد. استفاده از متریال مختلف و بروز در طراحی کانکس ها توسط مهندسین با تجربه کانکس راکو باعث شده تا کانکس هایی با ظاهری بسیار زیبا و چشم نوازتر و نمایی متفاوت در این صنعت ظهور کند.

آینده کانکس لوکس راکو

پیشبینی ها در باره اتفاقات آینده همواره دارای ضریبی از احتمالات است اما آنچه در این سالها رخ داده و از روند سیر تکاملی کانکس لوکس مشخص است ، این ساز نسل جدیدی از بنا ها و ساختمان های کوچک پیش ساخته است که ضمن به روز رسانی های مکرر در سالها و یا حتی دهه های آینده شاهد هوشمند شدن و قابلیت های جالبی از آن خواهیم بود چرا که همین حالا و از بطن ورود خود بخوبی جایگزین سازه های سنتی پیشین گردیده اما این جایگزینی خود شاید یک دهه زمان لازم داشته باشد. ما در گروه مهندسین راه کوشش همواره در حال تحقیق و توسعه نمونه های کانکس لوکس و انجام آزمایشات متعدد بر روی این نمونه ها هستیم تا همچون گذشته پیشگام این صنعت باشیم و این امر جز با حمایت مشتریان گرامی میسر نمی بوده است.

 

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است