کانکس فانتزی اداری

کانکس فانتزی اداری

کانکس فانتزی اداری
اشتراک گذاری :

 کانکس فانتزی اداری یکی از محصولات پرطرفدار کانکس راکو برای کاربری های اداری و مدیریتی می باشد.ابعاد بزرگ و طراحی خاص به همراه استفاده از متریال های ویژه و هارمونی آنها با یکدیگر جز دلایلی هستند که این کانکس را به یک محصول پر طرفدار تبدیل کرده اند.

ویژگی های کانکس فانتزی اداری

طراحی این کانکس به گونه ای است که مناسب برای کاربری اداری یا مدیریت پروژه و حتی دفتر کارخانه ای می باشد.پیش از این گروه مهندسین راه کوشش نمونه های متعددی را در دسته کانکس اداری طراحی و تولید نموده بود اما در این محصول به دنبال ایده هایی جدید و خلق فضای اداری لوکس که حالتی تشریفاتی داشته باشد رفته که نتیجه آن منجر به تولید این محصول گردید.حال این سازه توانانسته تمامی نیاز های کاربری برای دفاتر شرکت ها ، مجموعه ها و هر نهادی که نیاز به یک کانکس اداری فانتزی را دارد برطرف نماید.

مشخصات کانکس فانتزی اداری

طول آن دوازده متر و عرض مفید آن بدون در نظر گرفتن تاج 3.20 متر می باشد که به راحتی می توان در داخل آن میز کنفرانس و میز منشی و حتی لابی برای انتظار مراجعین در نظر گرفت .کانکس فضای داخلی کانکس فانتزی اداری بگونه ای طراحی شده که قابلیت ایجاد تغییرات مطابق نیاز خریدار را داشته و پارتیشن های تفکیک کننده ای برای این منظور در فضای داخلی آن تعبیه گشته. همچنین کف سرامیکی آن باعث ایستایی بیشتر سازه و همچنین ایجاد سهولت در نظافت فضای داخلی گردیده. سقف آن از داخل دارای جداره کاذب دکوراتیو با نور پردازی به وسیله تایل های سقفی بوده. 
نمای کانکس فانتزی اداری ترکیبی از کامپوزیت و ترمووود می باشد که در کنار رنگ بندی زرد و نوک مدادی جلوه خاصی به نمای این سازه داده است و شیشه های بزرگ سکوریتی در این سازه وظیفه تامین نور طبیعی فضای داخلی را به عهده دارند که بصورت فیکس بوده و پنجره های بازشو در قسمت پشت و عرضی کانکس تعبیه شده اند.درب این سازه از نوع ضد سرقت بوده تا اسناد و مدارک در برابر سرقت محفوظ باشند و امنیت کلی سازه برقرار بماند.
همچنین این موضوع را نیز باید بیان کرد که ابعاد کوچکتر نیز از این محصول بنا به سفارش قابل تولید بوده و همچنین رنگ بندی آن نیز بطور اختصاصی قابل تغییر می باشد.
برای استفاده از کانکس فانتزی اداری بهتر است آن را در جایی نصب کنید که دید مناسب به کل مجموعه داشته و از برخورد ماشین آلات کارگاهی و یا خودو های سواری و همچنین سقوط مصالح بر روی آن جلوگیری شود تا ظاهر شکیل و زیبای آن حفظ و تا سالیان متمادی با همین زیبایی بماند.بهتر است سالی چهار بار در شروع هر فصل با دستگاه کارواش دستی سازه را شستشو دهیم تا گردو غبار و آلودگی از نمای آن پاک شود زیرا هدف از طراحی و تولید این سازه زیبایی بصری آن بوده و به همین خاطر نباید بگزاریم گردو غبار و آلودگی مانع دیده شدن کانکس شود.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو

 

 


تمامی حقوق محفوظ است