کانکس در ایران

کانکس در ایران

کانکس در ایران
اشتراک گذاری :

کانکس در ایران دارای کاربرد های گوناگونی بوده و با توجه به اینکه کشور ایران دارای سه اقلیم متفاوت از نظر آب و هوایی می باشد شرایط استفاده از سازه های پیش ساخته نیز در شهر های مختلف متفاوت بوده و می بایست مطابق با اقلیم منطقه باشد تا بهترین کارایی را داشته و بتوان بخوبی از آن استفاده کرد.از این رو به برسی مهمترین نکاتی که باید درآنها رعایت شود و همچنین هزینه های حمل و نقل آنها در این مطلب پرداخته ایم. فقط دقت فرمائید هزینه های حمل بصورت حدودی بوده که از باربری ها استعلام گرفته شده و مبنا از تهران می باشد.

کانکس در تهران


تهران به عنوان پایتخت کشور طراحی و تولید کانکس می باشد که از نظر اقلیمی در منطقه معتدلی قرار داشته اما شهر های حومه آن مانند لواسانات و دماوند درمنطقه سردسیر واقع شده است.برای داخل شهر تهران می توان از انواع سازه های پیش ساخته استفاده نمود و در این مورد محدودیتی وجود ندارد اما برای قسمت های سردسیر بهتر است از نوع ساندویچ پانل استفاده شود تا مقاومت آن در برابر سرما زیاد و از اتلاف انرژی جلوگیری کند.

قیمت کانکس در تهران


هزینه ها و قیمت تمام شده در تهران برای کانکس وابسته به نوع و ابعاد آن متغییر بوده که برای اطلاع دقیق از آن بهتر است از تولید کنندگان پیش فاکتور همراه مشخصات فنی دریافت کنید. اما تفاوت اصلی تهران با دیگر شهر ها در قیمت تمام شده کاهش هزینه های حمل می باشد که معمولا درون تهران حداکثر 350000 تومان و حومه شهر حداکثر 500000 تومان بنا به اعلام باربری ها می باشد.

کانکس در اصفهان


اصفهان از لحاظ آب و هوایی تا حدی شبیه به تهران می باشد و با توجه به پیشینه تاریخی و پتانسیل های گردشگری این شهر استفاده از انواع کانکس در اصفهان مقدور بوده و تمامی محصولات مانند کامپوزیتی و پانلی و حتی چوبی قابلیت استفاده در این شهر را دارد.به دلیل حساسیت های فرهنگی زیاد در این شهر بهتر است حتما قبل از سفارش و تولید طراحی متناسب با پیشینه های شهر اصفهان صورت گیرد چرا که کیوسک هایی با ظاهر صنعتی و ساده ممکن است به زیبایی شهری این منطقه آسیب رسانیده و کارآمد نباشد.

قیمت کانکس در اصفهان


سازه هایی که در اصفهان مورد استفاده قرار می گیرند همانگونه که در بالا گفته شد دارای شرایط و امکانات مختلفی بوده و از بسیاری جهات مشابه شهر تهران می باشد و قیمت کانکس در اصفهان نیز همانگونه بوده و علاوه هزینه های بارگیری و حمل از مبدا که حدود هزینه ای که باربری ها اعلام نموده اند برای کانکس از تهران تا اصفهان 900000 تومان می باشد.
کانکس در مشهد

کانکس در مشهد


استان خراسان و شهر مشهد نیز دارای آب و هوای معتدل روبه سرد بوده اما جز مناطق سرد و کوهستانی ایران بحساب نمی آید. در این شهر توجه به فرهنگ مذهبی برای کانکس در مشهد در اولویت قرار داشته و انواع سازه های پیش ساخته را می توان در این شهر بکار برد.حتی کانکس ویلایی و سازه های بزرگ پیش ساخته نیز می تواند در مشهد و شهر های حومه مانند بجنورد که دارای شرایط آب و هوایی یلاقی است مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت کانکس در مشهد


هزینه های تمام شده و قیمت کانکس در مشهد با دیگر شهر ها یکی بوده با این تفاوت که اگر مبدا آن تهران یا شهر های دور تر به لحاظ مسافت باشند می بایست هزینه های جابجایی یا همان کرایه تریلی را از مبدا به مقصد برای آن در نظر گرفت. حدود هزینه حمل آن مطابق با اعلام باربری ها 1400000 تومان می باشد که اگر بار ترافیکی یا اسکورتی باشد هزینه های اخذ مجوز حمل نیز به آن افزوده می شود.

کانکس در گرگان


شهر های شمالی کشور بخصوص گرگان در منطقه مرطوب قرار دارد و سازه ای که در آنجا می خواهد مورد استفاده قرار گیرد می بایست از هر لحاظ در برابر فرسایش و زنگ زدگی مقاوم باشد . از طرفی این استان در منطقه سرسبز و جنگلی قرار داشته و استفاده از کانکس ویلایی و خانه های مسافرتی در آن بسیار زیاد است . با توجه به نکات اقلیمی این منطقه پیشنهاد راکو برای استفاده از کانکس در گرگان ، سازه های ساندویچ پانل بوده که در ساختار آنها مقاوم سازی برای رطوبت و آب صورت گرفته است و تا سالیان سال بخوبی می توان از آنها در این منطقه استفاده کرد.

قیمت کانکس در گرگان


همانگونه که در توضیحات بالا گفته شد این منطقه مملو از درخت و جنگل می باشد که این امر باعث می گردد در بسیاری از موارد شرایط حمل سازه به محل مقدور نباشد. از این رو روش ساخت در محل معمولا گزینه مناسبی برای آن می باشد. هزینه ساخت کانکس در گرگان برای هر متر مربع 180000 تومان به قیمت کل سازه نسبت به آن چیزی که در تهران است متفاوت خواهد بود.

کانکس در قم


شهر قم نیز به مانند خراسان جز استان های مذهبی ایران بشمار می رود و همه ساله جمعیت زیادی را از شهر های دیگر و همچنین از دیگر کشور های مسلمان به سوی خود می آورد. برای استفاده از کانکس در قم باید به زمینه مذهبی بودن و توریستی بودن این شهر توجه ویژه شود که ظاهر سازه با حال و هوای عرفانی حاکم بر منطقه همسان بوده و از طرفی با اقلیم آنجا که جز اقلیم های سرد می باشد مطلبقت داشته باشد.

قیمت کانکس در قم


اگر بخواهیم برای این شهر از تهران سازه ای را تهیه کرده و سپس به آنجا انتقال دهیم به علت نزدیکی آن با تولید کنندگان کانکس این کار مقرون بصرفه بوده چرا که در تهران تولید کنندگان زیادی ازجمله گروه مهندسین راه کوشش با در اختیار داشتن تیم فنی و اجرایی قدرتمندی در حوزه تولید سازه های پیش ساخته وجود دارند و میتوانند برای انتخاب بهترین گزینه برای قیمت کانکس در قم مشاوره دهند.هزینه های ارسال از مبدا پایتخت به قم حدود 700000 تومان می باشد.

کانکس در رشت


در رابطه با رشت و گیلان نیز باید مطابق شرایطی که در قسمت مربوط به گرگان توضیح داده شد عمل کرد که البته کاربرد کانکس در رشت تنها به استفاده ویلایی نبوده و چون بخش هایی از این استان در منطقه آزاد تجاری واقع شده اند کیوسک های نگهبانی و خدمات شهری مانند کانکس ایستگاه دوچرخه در رشت نیز کاربرد بسیاری دارد که می توان آنها را در تهران طراحی و تولید نموده ، سپس به آنجا انتقال داد.در این استان نیز توجه ویژه به رطوبط هوا و میزان بارندگی بسیار بالا برای تولید سازه های پیش ساخته می بایست در درجه اول اهمیت قرار داشته باشد.

قیمت کانکس در رشت


بهای نهایی و مجموع هزینه های سازه های پیش ساخته همانگونه که پیش تر نیز به آن اشاره شده است تابعی وابسته به امکانات و ابعاد می باشد که قیمت کانکس در رشت نیز به همین موارد وابسته بود و اگر سازه در محل اجرا شود برای استان رشت به ازای هر متر مربع مبلغ 180000 تومان افزایش قیمت نسبت به تهران خواهد داشت.در غیر این صورت فقط هزینه های انتقال بار از مبدا به مقصد رشت را می بایست برای آن در نظر گرفت.

کانکس در عسلویه


منطقه عسلویه که از توابع استان بوشهر در ایران می باشد از لحاظ تجاری برای کشور ما منطقه مهمی بوده و محل فعالیت اقتصادی و اجرای پروژه های مهمی مانند انرژی پارس بوده. از طرفی همانگونه که می دانیم منطقه جنوبی تهران از آب و هوای بسیار گرمی برخوردار بوده و برای استفاده از کانکس در عسلویه به عنوان کمپ های کارگاهی و دفاتر اداری و دیگر کاربری ها پیشنهاد ما فقط استفاده از متریال ساندویچ پانل با ضخامت حداقل 4 سانتیمتر می باشد تا بتواند از ورود گرمای شدید به داخل سازه جلوگیری کند.

قیمت کانکس در عسلویه


به علت اجرای پروژه های صنعتی و تجاری بزرگ در منطقه عسلویه معمولا سازه های پیش ساخته بزرگی به عنوان دفاتر اداری در آنجا احداث می شود که ابعاد بزرگ آنها باعث شده تا نتوان آنها را از جای دیگر به آنجا انتقال داد. به همین دلیل قیمت کانکس در عسلویه با احتصاب هزینه های حمل مصالح اولیه و ساخت آن در محل محاسبه می گردد که برای هر متر مربع نسبت به قیمت آن در تهران 240000 تومان شامل افزایش قیمت به عنوان دستمزد اجرا در محل می شود.

کانکس در تبریز


هرچه بسمت شمال غرب ایران و در راس آنها تبریز و آذربایجان نزدیک می شویم هوا سرد تر می شود به این دلیل که اقلیم این منطقه در بخش سرد کوهستانی قرار دارد.میزان روزهای یخبندان این منطقه دارای بیشترین مقدار نسبت به دیگر نواحی و استان ها می باشد. از این رو برای ساخت کانکس در تبریز توجه به این ویژگی و تعداد روز های سرد سال می بایست در اولویت قرار گرفته و تمهیداتی برای آن در نظر گرفته شود که هم خود سازه و هم تاسیسات آن در هنگام زمستان دچار یخ زدگی و یا تخریب نشود.

قیمت کانکس در تبریز


برای محاسبه قیمت کانکس در تبریز باید هزینه های حمل سازه از مبدا تهران به مقصد تبریز را به بهای کل آن در تهران افزود و اگر قرار است سازه بصورت اجرا در محل ساخته شود به ازای هر متر مربع نسبت به قیمت ن در مرکز 210000 تومان افزایش خواهد داشت.
کانکس در همدان

کانکس در همدان


استان همدان یکی از قدیمی ترین شهر های ایران بوده و به پایتخت تاریخی نیز شهرت دارد. از نظر اقلیمی برای توجه به انتخاب بهترین گزینه کانکس در همدان باید به سرمای این شهر توجه شود. از لحاظ موقعیت این استان در بخش غربی کشور قرار داشته و جز مناطق سرد بشمار می رود اگر چه سرمای آن به اندازه استان های شمال غربی نیست اما در اینجا نیز پیش نهاد ویژه ما استفاده از سازه های ساندویچ پانل با ضخات های 4 تا 8 سانتیمتر می باشد.

قیمت کانکس در همدان


برای برآورد قیمت کانکس در همدان برای اجرا در محل به ازای هر متر مربع مبلغ 190000 تومان دارای افزایش نسبت به قیمت آن در پایتخت می باشد و برای سازه هایی که در کارخانه تولید و به همدان حمل شود از تهران طبق اعلام باربری مبلغ 1200000 تومان هزینه حمل خواهد داشت.

قیمت ایران کانکس


بهترین راه برای اطلاع از هزینه و قیمت کانکس در ایران این است که با تولید کنندگان تماس حاصل برقرار کرده و پس از اعلام نیاز های خود از سازه پیش ساخته درخواست یک پیش فاکتور حاوی اطلاعات فنی و لیست مصالح مصرفی باشد. در این حالت می توانید از مقایسه قیمت ها در کنار مشخصات فنی آنها قیمت واقعی کانکس در ایران را بدست آورید.
همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت و شرایط انواع کانکس به لینک های روبرو نیز مراجعه فرمائید:
قیمت کانکس 12 متری  ،  قیمت کانکس 30 متری   ،   ویلای پیش ساخته 38.5 متری

 

 


تمامی حقوق محفوظ است