کانکس ساده

کانکس ساده

کانکس ساده
اشتراک گذاری :

سازه های پیش ساخته و کانکس دارای تنوع بسیار زیادی هستند که وقتی به دنبال یکی از آنها می گردیم با تنوع و تصاویر متفاوتی از آنها مواجه می شویم. انواع لوکس ، مسکونی ، چوبی و بسیاری دیگر که این تنوع به دلیل متفاوت بودن نوع استفاده و محل استفاده از آنها می باشد که هرکدام برای کاربری خاص خود طراحی شده اند.اما در بسیاری از مواقع ما به دنبال یک کانکس ساده و با قیمت مناسب جهت استقرار آن در باغ یا کارگاه ساختمانی خود هستیم که ساده ترین حالت ممکن و با قیمت های حداقلی مطلوب ما می باشد. اگر شما نیز به دنبال چنین سازه ای هستید در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات کانکس ساده


در ابتدا می بایست تعریفی از کانکس ساده داشته باشیم. در صنعت پیش ساختگی استفاده از متریال های لوکس مانند ورق های کامپوزیتی و چوب ترمو ، شیشه های برنزی سکوریت باعث بالا رفتن هزینه تمام شده کانکس می شود که خب بنا به دلایلی از جمله زیبایی و کارایی سازه در جایگاه خود کاربرد دارند.در مواقعی که ما به دنبال یک اتاق ساده هستیم نیازی نیست که حتما به سراغ کانکس کامپوزیتی یا سازه های لوکس برویم که باعث افزایش هزینه های ما شود. سازه هایی وجود دارند که دارای ظاهر ساده تری هستند و بصورت سالنی بوده و نمای خارجی آنها را ورق های فولادی با رنگ الکترو استاتیک تشکیل داده است . سقف آنها نیز شیروانی یا هشتی شکلی است.این سازه ها برای مصارف اسکان کارگاهی ، اسکان موقت و یا مواقعی که می خواهیم یک اتاق ساده در گوشه باغ خود داشته باشیم مناسب است. در ادامه مشخصات ، تصاویر و قیمت آنها را برسی خواهیم نمود.
کانکس ساده

قیمت کانکس ساده


این سازه ها در دونوع اصلی سبک و سنگین تولید می شوند که یکی از آنها برای استفاده موقت بوده و در ساختار آن نیز از مصالح سبک تری استفاده می شود تا بتوان قیمت آن را به حداقل رساند اما در نوع سنگین ظاهر کانکس کاملا شبیه نوع سبک است اما از نظر نوع مصالح و ضخامت آهن آلات بسیار سنگین و و مقاوم تر است که پیشنهاد می کنیم اگر برای باغ و مصارف شخصی نیاز به تهیه کانکس دارید از این نوع سنگین استفاده کنید. تعدادی از نمونه های پرکاربرد آنها همراه با قیمت در ادامه آمده است اما می توانید جهت مشاهده کامل بهای محصولات به صفحه قیمت کانکس مراجعه نمائید تا اطلاعات بیشتر راجب قیمت کانکس ساده و نوع های دیگر کسب نمائید.

قیمت کانکس 10 متری ساده

نوع سبک : 5/200/000 تومان (ابعاد : 2.4*4) و نوع سنگین : 8/600/000 تومان ( ابعاد : 2.4*4) 

قیمت کانکس 15 متری ساده

نوع سبک : 8/300/000 تومان (ابعاد : 2.4*6) و نوع سنگین : 12/700/000 تومان ( ابعاد : 2.4*6) 

مشخصات فنی نوع سبک :
شاسی تیر آهن 14 * اسکلت : پروفیل 40*40 ( ضخامت 1.15 میلیمتر ) * یک درب و دو پنجره آلومینیومی تک جداره  * کف : تخته 16 میلیمتری نئوپان با کفپوش پی وی سی * بدنه خارجی : ورق گالوانیزه با رنگ الکترو استاتیک ( ضخامت : 30% میلیمتر ) * عایق جداره : پلی استایرن 4 سانت * دیوار پوش داخلی : پی وی سی سفید قابل شستشو * سیم کشی برق و تلفن با فیوز مینیاتوری
مشخصات فنی نوع سنگین :
شاسی تیر آهن 14 بصورت دور کلاف * اسکلت : پروفیل 40*40 ( ضخامت 2 میلیمتر ) * یک درب آلومینیومی پیش رنگ شده و دو پنجره دوجداره پی وی سی  * کف : تخته 16 میلیمتری ضد آب با کفپوش پی وی سی * بدنه خارجی : ورق گالوانیزه با رنگ الکترو استاتیک ( ضخامت : 50% میلیمتر ) * عایق جداره : پلی استایرن 4 سانت * دیوار پوش داخلی : پی وی سی روکش دار طرح چوب و کاغذ دیواری قابل شستشو * سیم کشی برق و تلفن با فیوز مینیاتوری

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


علی عسگری تاریخ :۱۳۹۹/۱۱/۳۰ سلام. سوال من اینه که ما موقع ساخت آپارتمانمون پارسال 5 تا از این کانکس های ساده خریدیم که فکر میکنم طولشون 6 متر باشه . الان که کارمون به پایان رسیده چطور میتونیم بفروشیمشون و اصلا کسی خریدارشون هست؟
تمامی حقوق محفوظ است