ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل
اشتراک گذاری :

در این صفحه بصورت روزانه قیمت ساندویچ پانل  و مشخصات فنی آنها برای خرید سریع و مراجعه مشتریان کانکس راکو جهت اطلاع از هزینه های انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی با ضخامت های مختلف قرار داده می شود تا مرجعی مطمئن برای اطلاع دقیق از قیمت روز ساندویچ پانل و زمان تحویل آنها برای ایشان باشد. توجه فرمائید قیمت هر محصول و مشخصات فنی آن در زیر تصویر همان محصول درج شده است

قیمت ساندویچ پانل

در ادامه تصاویر و قیمت روز ساندویچ پانل ها به همراه اطلاعات فنی و تصاویر هرکدام آورده شده است
ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری

مشخصات : دورو ورق آلوزینگ بضخامت 50% میلیمتر با رنگ الکترو استاتیک سفید، عایق جداره ها فوم پلی اورتان تزریقی دانسیته 40
قیمت ساندویچ پانل دیواری ضخامت 4 سانتیمتر : هر متر مربع تماس بگیرید
قیمت ساندویچ پانل دیواری ضخامت 5 سانتیمتر : هر متر مربع تماس بگیرید

دورو ورق گالوانیزه بضخامت 50% میلیمتر با رنگ الکترواستاتیک ، عایق جداره ها فوم پلی اورتان تزریقی دانسیته 40 
قیمت ساندویچ پانل دیواری ضخامت 4 سانتیمتر : هر متر مربع تماس بگیرید
قیمت ساندویچ پانل دیواری ضخامت 5 سانتیمتر : هر متر مربع تماس بگیرید
ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی

مشخصات : دورو ورق آلوزینگ بضخامت 50% میلیمتر با رنگ الکترو استاتیک سفید، عایق جداره ها فوم پلی اورتان تزریقی دانسیته 40
قیمت ساندویچ پانل سقفی ضخامت 4 سانتیمتر : هر متر مربع تماس حاصل فرمائید
قیمت ساندویچ پانل سقفی ضخامت 5 سانتیمتر : هر متر مربع تماس حاصل فرمائید

دورو ورق گالوانیزه بضخامت 50% میلیمتر با رنگ الکترواستاتیک ، عایق جداره ها فوم پلی اورتان تزریقی دانسیته 40 
قیمت ساندویچ پانل سقفی ضخامت 4 سانتیمتر : هر متر مربع تماس بگیرید
قیمت ساندویچ پانل سقفی ضخامت 5 سانتیمتر : هر متر مربع تماس بگیرید

ساندویج پانل چیست

کلمه ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل برگرفته از Sandwich panel در انگلیسی یا لاتین بوده که نام پانل های پیش ساخته ای است که تشکیل شده از دو طرف ورق فلزی که معمولا آلوزینگ یا ورق گالوانیزه شده بوده و در میان آنها فوم عایق که آن نیز معمولا از جنس فوم پلی اورتان بوده قرار دارد. وجه تسمیه یا دلیل نامگذاری آن نیز به همین خاطر بوده که مانند یک ساندویچ خوراکی که در دوطرف آن نان و در میانه آن مواد دیگری وجود دارد ، این پانل ها نیز دارای چنین ساختاری می باشند. موارد استفاده آنها در ساخت و ساز به سبک پیش ساختگی ، ساخت سرد خانه و گرم خانه ها ، پوشش دیواره و سقف سوله ها ، سبک سازی ساختمان ها و مواردی اینچنینی بوده که در ساخت کانکس نیز بسیار از آن استفاده می شود.

فروش ساندویج پانل

کانکس راکو همواره برای تولید محصولات پانلی خود و برای اجرای سازه های بزرگ ساندویچ پانل را بکار می برد و در کنار آن نیز برای استفاده تولید کنندگان و سازندگان سازه های سبک اقدام به فروش ساندویچ پانل دیواری و سقفی با انواع مشخصات فنی و ضخامت های مختلف می نماید که برای خرید می توانید با دفتر فروش کانکس راکو تماس حاصل فرمائید.

ساندویچ پانل آماده

یکی از مشکلات رایج در هنگام خرید ساندویچ پانل زمان تحویل آن است که معمولا سفارش ها و تحویل آن در حدود 15 تا 20 روز زمان نیاز دارد که این کار باعث توقف یا از دست رفتن زمان در اجرای پروژه های خریداران می گردد. از این رو کانکس راکو همواره ساندویچ پانل های مازاد را برای تحویل سریع در انبار خود نگهداری و به محض درخواست تحویل مشتریان می دهد . این امر باعث صرفه جویی بسیار زیاد در وقت خریداران گردیده . البته مواردی نیز وجود دارد که نوع ورق یا ضخامت خاصی مد نظر خریدار باشد که در انبار راکو موجود نبوده و نیازمند زمان باشد اما این گونه موارد به ندرت اتفاق می افتد.

مزایای ساندویچ پانل

در باره مزایای ساندویچ پانل مورد های بسیاری را می توان ذکر نمود که از مهمترین آنها سرعت اجرای سازه های بزرگ با استفاده از این پانل ها ، ضد زلزله بودن سازه های ساندویچ پانلی ، ضد رطئبت و آنی باکتریال بودن ، قابلیت دمونتاژ و جابجایی بنا ، سبک سازی بسیار زیاد بنا به کمک دیواره های پانلی ، مقاومتی بسیار بالا تر از مصالح سنتی بنایی در برابر تبادل حرارتی فضای داخل و محیط خارجی ، در چه بهداشتی بالا تا حدی که از آن در ساخت کانکس اتاق تمیز و کانکس سردخانه ای که مخصوص حمل یا نگهداری مواد خوراکی و پروتئینی بوده می باشد که دلیل گسترش استفاده از ساندویچ پانل در صنعت ساخت و ساز و پیش ساختگی در همه نقاط جهان می بوده.

 

 


تمامی حقوق محفوظ است