اجاره انواع کانکس | اجاره کانکس کارگاهی

اجاره کانکس

اجاره کانکس
اشتراک گذاری :

اجاره کانکس همانگونه که در مقدمه گفته شد یکی از خدمات کانکس راکو برای پیمانکاران ساختمانی و عمرانی می باشد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن و با هزینه های خیلی کمتر کارگاه ساختمانی خود را تجهیز کنند.کانکس برای اجاره از انواع مختلف در ابعاد مختلف و با امکانات مختلف موجود می باشد که برای اجاره کانکس می با یست به محل کارخانه مراجعه فرمائید و از نزدیک کانکس ها را مورد بازدید قرار داده تا آنهایی که مد نظر خود است انتخاب فرمائید.همچنین می توانید قبل از هر اقدامی با مطالعه این مطلب از شرایط و هزینه های اجاره کانکس مطلع شوید. پس در ادامه با ما همراه باشید.
چه نوع کانکسی اجاره داده می شود؟
تقریبا تمامی محصولاتی که بصورت تیپ توسط گروه مهندسین راه کوشش تولید می شوند را شما می توانید اجاره کنید حتی گاها از نمونه های اختصاصی نیز برای اجاره کانکس می توان استفاده کرد که با بازدید از نمایشگاه تمامی نمونه های موجود پیش روی شما قرار خواهد گرفت

هزینه اجاره ماهیانه کانکس

قیمت اجاره کانکس یا همان هزینه ماهیانه آن به چند مورد بستگی داشته که اول نوع و تعداد سازه های مورد نیاز و دیگری مدت زمان اجاره نامه که روال کلی آن برای سه ماه اجاره کانکس 30 درصد از کل مبلغ سازه و برای شش ماه 45 درصد از کل مبلغ سازه می باشد.برای زمان های بیش از شش ماه معمولا مقرون بصرفه نبوده و اگر سازه را بخرید بهتر است چرا که پس از اتمام نیاز می توانید آن را بصورت دست دوم بفروشید اما اگر اجاره کرده باشید بعد از شش ماه تقریبا بخش زیادی از کل هزینه ارزش آن را پرداخت کرده اید.
اجاره کانکس برای چه کسانی مناسب است؟
معمولا پیمانکاران ساختمانی که پروژه های کوتاه مدت و کوچکی دارند و حداکثر نیاز آنها به کانکس سه تا شش ماه است اقدام به اجاره این سازه ها بجای خرید آنها می کنند چرا که هزینه های اولیه و تجهیز کارگاه را کاهش می دهد اما کسانی که بلا فاصله پس از اتمام پروژه پروژه بعدی را شروع می کنند بهتر است با خرید کانکس یک بار برای همیشه هزینه کنند. از دیگر موارد مدیران و مسئولان برپایی پروژه هایی مانند ایستگاه صلواتی یا غرفه های کوتاه مدت فصلی بوده که معمولا جهت اسکان مسافرین از خدمات اجاره کانکس در مدت کوتاهی استفاده می کنند.
اجاره کانکس

مراحل اجاره کانکس

1. بازدید از نمایشگاه و انتخاب سازه یا سازه های مورد نیاز
2. تنظیم و عقد قرارداد
3. پرداخت وجه اجاره
4. هماهنگی و بارگیری سازه و انتقال آن به محل مورد نظر شما
5. اتمام مدت زمان اجاره نامه ، بازگرداندن سازه به محل نمایشگاه و دریافت ضمانت سلامت سازه، ابته ممکن است در پایان مدت زمان اجاره کانکس به دلیل نیاز به زمان بیشتر قرار داد تمدید شود.
محل تحویل کانکس
وقتی شما اقدام به اجاره کانکس می کنید سازه درب نمایشگاه به شما تحویل داده می شود. هزینه بارگیری و حمل تا مقصد و تمامی مسئولیت های ناشی از آن نیز به عهده شما بوده و پس از مدت زمان اجاره نامه می بایست در همان محلی که ابتدا سازه از آنجا خارج شده آن را تحویل دهید.

اجاره کانکس در شهرستان ها

از آنجایی که محل دائمی نمایشگاه محصولات کانکس راکو در تهران واقع شده ، محل اجاره و تحویل سازه نیز در تهران خواهد بود اما شما می توانید آن را به هر شهر یا شهرستانی که پروژه شما در آن واقع شده منتقل کنید. معمولا برای سازه های ساده کارگاهی چنین پیشنهادی نمی کنیم چرا که هزینه اجاره کانکس به علاوه هزینه های حمل و نقل آن مقرون بصرفه نبوده و خرید آن باعث کاهش هزینه های شما می گردد.
آیا می شود کانکس با شرایط سفارشی نیز اجاره کرد؟
اگر شرایط سفارشی منظور شما طرح و کاربری خاصی باشد که در نمایشگاه و دربین محصولات موجود گروه مهندسین راه کوشش نباشد خیر ، چرا که این نوع محصول که مورد نظر شماست باید بصورت اختصاصی طراحی و تولید شود که برای اجاره کانکس چنین امری امکان پذیر نبوده چرا که پس از بازگشت سازه به نمایشگاه و از آنجایی که اختصاصی برای کاربری خاص شما تولید شده ، احتمال استفاده یا مورد نیاز بودن مشتری دیگری برای اجاره آن بسیار محتمل بوده. از این رو شما می بایست از میان نمونه های موجود ، موردی که بیشترین تطابق را با نیاز شما دارد انتخاب کنید.
اجاره کانکس نمایشگاهی
یکی از موارد استفاده اجاره کانکس برای نمایشگاه های موقت نیز می باشد ،بطور مثال در جاهایی که یک نمایشگاه بین المللی یا یک نمایشگاه داخلی بطور موقت برپا میشود و مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان فقط در زمانی که این نمایشگاه برپا است این افراد برای بازدید از نمایشگاه می آیند و نیاز به سازه هایی مثل کانکس نمایشگاهی ،  سرویس بهداشتی ، نماز خانه ، استراحت گاه موقت و فست فود و یا کانکس های فروشگاهی مجهز دارند در این موارد اجاره کانکس یکی از بهترین راه حل ها می باشد که مقدار قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی می شود.
اجاره انواع کانکس
شرایط اجاره کانکس
با توجه به مراحل و توضیحات بالا شرایط خاصی برای اجاره کانکس وجود نداشته و جهت ضمانت قرار داد یک فقره چک بانکی با ضمیمه 3 ماه آخرین گردش مالی حساب به مبلغ کل ارزش کانکس در هنگام قرارداد اجاره کانکس مورد نیاز است که تا پایان مدت زمان اجاره نامه بصورت امانت نزد موجر به عنوان ضمانت سلامت و بازگشت سازه قرار می گیرد.

نگهداری کانکس در مدت زمان اجاره :
در زمانی که کانکس در اجاره شخص یا مصرف کننده می باشد باید نسبت به نگهداری و سلامت آن دقت کند.البته پیش می آید که کانکس دچار نقص فنی یا مواردی از این قبیل شود که جای نگرانی ندارد اما باید در مقابل برخورد ماشین آلات راه سازی و امثال این گونه حوادث و صدمات بزرگ به سازه جلوگیری به عمل آید.در اجاره کانکس قبل از حمل سازه به محل از آن عکس گرفته می شود در زمان پایان اجاره نامه و در هنگام تحویل اگر سازه دارای نقص یا خرابی باشد که نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه ای باشد فقط هزینه تعمیر یا تعویض همان قطعه می بایست پرداخت شود.

اجاره کانکس تا چه مدت امکان پذیر است:
کانکس می تواند تا مدت زمان نا محدودی در اجاره فرد باشد اما هر شش ماه یک بار قرار داد تمدید گردد تا طرفین بعد از هر شش ماه یک بار از شرایط کار و وضعیت کانکس با خبر شوند تا اگر نیاز به تغییر یا تعمیر یا خدماتی از این قبیل باشد صورت بگیرد.البته همواره پیش نهاد می کنیم اگر از ابتدا می دانید که نیاز شما بیش از شش ماه است بجای اجاره کانکس از ابتدا آن را خریداری کرده و در آخر نیز به عنوان دست دوم بفروشید، چرا که هزینه های اجاره به علاوه حمل و نقل سازه برای بردن و باز پس فرستادن بعد دو قرار داد شش ماهه ممکن است مقرون بصرفه نباشد.

اجاره کانکس برای زندگی هم امکان پذیر است:
بله و شرایط اجاره کانکس برای زندگی با دیگر موارد تفاوتی نداشته و شما می توانید یک سازه را اجاره کرده و برای تجهیز کارگاه ، اسکان کارگران و یا نوع های مسکونی را برای زندگی خانوار بصورت موقت استفاده کنید . در این شرایط فقط می بایست فضایی برای قرارگیری یا نصب سازه داشته باشید که پس از اجاره کانکس را به محل خود منتقل نمائید و این محل نیز می بایست ملک شخصی شما باشد و نمی شود سازه را در مکان های عمومی یا اراضی کشوری قرار دهید.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است