مشتریان کانکس راکو

مشتریان کانکس راکو

مشتریان کانکس راکو
اشتراک گذاری :

مشتریان کانکس راکو را معمولا اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل می دهند که بنا به نیاز خود قصد خرید یک سازه پیش ساخته با کاربری های مختلف مسکونی ، اداری ، فروشگاهی ، نگهبانی و یا کارگاهی را دارند.

شاخصه مشتریان کانکس راکو

تولید محصول با کیفیت و رعایت اصول استاندارد در پیش ساختگی ، طراحی های منحصر بفرد و اختصاصی ، مشاوره قبل از خرید ، پشتیبانی و دوره گارانتی محصولات ، تحویل فوری ، استفاده از دانش فنی مهندسی و تولید تحت نظارت کارشناسان صنعت پیش ساختگی همگی بخشی از شاخصه های اعتماد خریداران عزیز به گروه کاری کانکس راکو می باشد و تا کنون توانسته ایم رضایت حداکثری تمامی خریداران محصولات را کسب نمائیم.کسب این آمار از رضایت خریداران حاصل تلاش شبانه روزی و خالصانه مهندسین و تکنسین های راکو می باشد که همواره بروز رسانی و ارتقاع سطح کیفی محصولات و خدمات پس از فروش را در دستور کار خود قرار داده .
در ادامه لیستی از مشتریان کانکس راکو آورده شده است:

لیست مشتریان کانکس راکو

شرکت متروی تهران
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا
بانک پاسارگاد
بانک اقتصاد نوین
بانک ملی
راهداری کل کشور
دانشگاه تهران
دانشگاه صنعتی شریف
دانشگاه علم و صنعت
سازمان جهاد سازندگی کل کشور
سازمان جنگل داری و مراتع کل کشور
موسسه خیریه ابناالحسن (ع)
شرکت تولیدی ایرانخودرو
شرکت تولیدی سایپا
شرکت تولیدی کرمانخودرو
شرکت تولیدی صنایع نساجی رازی
شرکت ملی نفت و گاز
کارخانه مس سرچشمه
پلیس مرزبانی کل کشور
سازمان اورژانس و خدمات جاده ای
راهداری کل کشور
شرکت صنایع فولاد ایران
 شرکت پترو پارس نیکنام
شرکت تولیدی  بهنام صنعت پایا
شرکت بین الملی پترو پارس
آزانس هواپیمایی دلتابان
فرودگاه امام خمینی (ع)
فرودگاه مهر آباد
فرودگاه شهر بجنورد
و بسیاری از اشخاص حقیقی و حقویی که در این مطلب از ذکر نام ایشان به دلیل طولانی شدن مطلب صرفه نظر شده است.

مزیت خرید از کانکس راکو

کانکس راکو برندی شناخته شده در زمینه ساخت و ساز پیش ساختگی کشور می باشد که با تلاش شبانه روزی خود توانسته اعتماد بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و افراد شخصی را جلب نماید.
برخی از دلایل اصلی انتخاب و خرید مشتریان کانکس راکو در ادامه مورد برسی قرار می گیرد
مشاوره پیش از فروش :
در این مرحله مشاوران راکو سعی بر شناخت صحیح خریدار کرده و ایشان را به تهیه بهترین محصولی که توان برطرف کردن همه نیاز های ایشان را با هزینه مناسب را دارد راهنمایی می کنند.این امر موجب می شود که خریدار رضایت حداکثری را از محصول خود داشته و تمامی جوانب را قبل از خرید کانکس سنجیده باشد تا هم بهینه سازی در هزینه ها صورت گرفته و هم کیفیت مطلوبی را دریافت کند.
تولید محصول با کیفیت :
بارها در صنعت های مختلف شاهد پائین آوردن کیفیت محصول جهت دستیابی به قیمت پائین تر برای ماندن در بازار تولید و رغابت کردن با تولید کنندگان مشابه بوده ایم اما غافل از اینکه این امر بزرگترین ضربه را به محصول وارد کرده و خریداران نیز در مدت زمان کمی متوجه این امر می شوند که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. مشتریان کانکس راکو نیز از این امر مستثنی نبوده و بخوبی می دانند که تولید تحت استاندارد و ساخت محصولی با کیفیت که دوام و طول عمر بالایی داشته باشد بهتر از یک محصول بیکیفیت اما ارزان می باشد. از این رو گروه مهندسین راه کوشش همواره و تحت هر شرایطی استاندارد ها و شاخص های کیفیت خود را حفظ نموده و در رغابت قیمت کمتر با کیفیت کمتر هرگز شرکت نکرده است و رضایت بلند مدت مشتریان خود را به فروش بیشتر با رضایت کمتر ترجیح داده است و این امر یکی از نکات مهم در روند موفقیت این شرکت بشمار می رود.
تولید محصولات منحصربفرد و اختصاصی برای هر مشتری :
استفاده از دانش طراحی و تولید مهندسی این زمینه را برای مشتریان کانکس راکو فراهم کرده است تا محصول خود را کاملا شبیه آنچه در ذهن خود پرورانده اند کند و این امر از طریق طراحی سه بعدی محصول در مرحله قبل از تولید حاصل می گردد تا خریدار محصول خود را با تمام جزئیات و امکاناتش در سیستم کامپیوتری ببیند و تغیراتی که نیاز دارد را اعمال و سپس سفارش نهایی خود را برای تولید ثبت کند. این عامل نیز باعث افزایش رضایت خریدار از کالای خریداری شده توسط وی می گردد چرا که بسیاری از آنها برای اولین با و بطور کاملا اختصاصی طراحی و تولید می شوند و بگونه ای برند سازی برای مشتری اتفاق می افتد.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


مهدی توکلی تاریخ :۱۳۹۸/۲/۱۳ با سلام.بنده با توجه به سفارش یک کانکس 6 متری از شناسه 33 جهت استفاده فست فود (غذای سرد)به اطلاع از حدود قیمت خواسته خدمتتون مزاحم شدم.سپاس
تمامی حقوق محفوظ است