6 کانکس که می توان با قیمت ارزان خرید

6 کانکس که می توان با قیمت ارزان خرید

6 کانکس که می توان با قیمت ارزان خرید
اشتراک گذاری :

دلیل نگارش این مطلب و معرفی 6 مدل کانکس که با قیمت های حداقلی می توان خرید این است که هدف بسیاری از ما در هنگام خرید کانکس استفاده ای چند ساله یا موقت بوده که می توان با هزینه های بسیار پائین سازه مورد نظر خود را تهیه کنیم . اما به دلیل های مختلف از جمله عکس مدل های مختلف کانکس و سازه های پیش ساخته که در محیط اینترنت و یا کاتالوگ تولید کنندگان وجود دارد باعث می گردد مسیر اشتباهی را طی نموده ، انگشت روی لوکس ترین و مجهز ترین آنها گزارده و با اطلاع از قیمت آنها نا امید از خرید خود صرف نظر کرده و یا گاها با صرف هزینه های خیلی بیشتر از حد نیاز سازه ای را خریداری می کنیم که با هزینه های کمتر و قیمتی مناسب تر محصول مشابه ای که جوابگوی نیاز ما بوده را می شد خریداری کرد.6 کانکسی که در این مطلب معرفی می گردد و توضیحاتی که در باره آنها ارائه شده حاصل بازخورد خرید بیش از 1600 مشتری در طول این سالها بوده و به عنوان یک راهنمای قابل اعتماد در دسترس شما قرار گرفته است.این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که محصولات معرفی شده متناسب با توضیحات ارائه شده در همان بخش بوده و به هیچ عنوان در این مطلب قصد نگارنده فروش و معرفی کانکس بی کیفیت یا جنس نا مرغوب نبوده ، از این رو خواهشمندیم کاربری ها و توضیحات ارائه شده هر محصول را با دقت مطالعه فرمائید.
شماره 1 :

کانکس اتاق 6 متری

شاید شما نیز خواستار یک اتاق کوچک به عنوان فضای مطالعه و یا پیشبرد دروس دانشگاهی خود در گوشه حیاط یا حتی پشت بام باشید و یا ممکن است کیوسکی برای نگهبانی مجموعه خود با حداقل قیمت را بخواهید که ابعاد آن شش متر مربع باشد. در این صورت ما محصولی را تحت عنوان کانکس شش متری ساده را به شما معرفی می کنیم که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است.
کانکس اتاق ساده
این اتاقک کوچک که طول آن 3 متر و عرض آن نیز 2 متر بوده دارای دو پنجره و یک درب تک جداره آلومینیومی ، عایق بندی در جداره ها و سیستم برق کشی کامل بوده و عمر مفید آن در صورتی که زیاد جابجا نشود حداقل 5 سال خواهد بود و اگر زیر سقف از آن استفاده کنیم ممکن است بسیار بیشتر نیز باشد. قیمت این کانکس اتاق شش متری 16/500/000 تومان می باشد. البته این محصول دارای تیپ های دیگری بوده که مشخصات آن متفاوت و قیمت بالاتری دارند اما موضوع این مطلب کانکس با قیمت ارزان و حداقلی بوده که ما نیز از آوردن محصولات مشابه با قیمت بالاتر در اینجا صرفه نظر می کنیم.
شماره 2 :

کانکس سالنی 15 متری

این محصول یک اتاق به طول 6 متر و عرض 2.4 متر بوده که بصورت سالن دارای دوپنجره جهت نورگیری و یک درب است . استفاده از آن به عنوان اتاقکی در گوشه باغ و یا برای اسکان نگهبان یا پرسنل کاری یک کارگاه عمرانی مناسب می باشد.
کانکس سالنی ساده
این کانکس در دو تیپ و با دو درجه کیفی a و b تولید می شود که قیمت درجه کیفی b این محصول 22/500/000 تومان و درجه کیفی a آن 42/700/000 بوده . تفاوت این دو در نوع و مقاومت مصالح آنها بوده و در شکل ظاهری تفاوت چندانی ندارند. میزان طول عمر مفید نوع a  حدود 15 سال و نوع b را 5 سال در نظر بگیرید که البته با توجه به شرایط نگهداری آن توسط مصرف کننده ممکن است بیشتر یا کمتر شود. اگر در مورد جزئیات و مشخصات فنی نوع a و b نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با همکاران ما ارتباط تلفنی برقرار کرده و توضیحات تکمیلی را در این باب دریافت کنید. در اینجا به علت مختصر گویی از آوردن لیست کامل مصالح آنها صرفه نظر شده اما در صفحه قیمت کانکس 12 متری می توانید جزئیات آنها را مطالعه کنید.. شما نیز برای انتخاب می بایست به مدت زمان استفاده خود از این کانکس و همچنین قیمت آن توجه فرمائید. 
شماره 3 :

کانکس 15 متری با نمای چوب

متریال چوب از دیری باز تا امروز به عنوان مصالحی ارگانیک همواره در رده لوکس ترین و پرطرفدار ترین نوع مصالح در ساخت و ساز بوده که البته جز گرانقیمت ترین آنها نیز می باشد.ما با متد استراکچر و سقف فلزی و نمای چوب طبیعی بهینه سازی قیمت را در محصولی بنام کانکس چوبی انجام داده ایم که باعث گردیده با بودجه های حداقلی نیز بتوان سازه ای با نمای چوب طبیعی خریداری کرد.
کانکس چوبی ارزان
نمای این سازه از چوب روس بوده که به وسیله رزین در برابر حشرات و پوسیدگی مقاوم سازی شده است. این محصول نیز مانند مورد قبلی دارای دو تیپ  a و b می باشد که قیمت نوع b محصول 27/200/000 تومان و نوع  a آن نیز 54/700/000 تومان است. در نوع a یک لایه ورق فولادی گالوانیزه شده با ضخامت 50% میلیمتر نیز زیر لایه چوبی جهت ضد سرقت شدن سازه نصب شده است و درب پنجره و استراکچر آن نیز بسیار مقاوم تر بوده که طی جدول مشخصات فنی در هنگام خرید هرکدام را می توان بصورت مجزا با جزئیات کامل با یکدیگر مقایسه نمود. طول عمر مفید نوع  a حدود 12 سال و نوع  b پنج سال بوده اما با انجام بازسازی در صورت نیاز می توان مجددا از آن استفاده نمود.

شماره 4 :

کانکس نگهبانی ارزان

یک فضای کوچک در ابعاد 2*2 متر با سه طرف پنچره و یک درب ، کیوسکی است که در اکثر مواقع می توان از آن به عنوان کانکس نگهبانی استفاده کرد. این سازه در تصویر زیر مشخص می باشد.
کانکس نگهبانی ارزان
ازجمله قیمت مناسبترین نوع سازه های پیش ساخته ای که می توان با حداقل هزینه تهیه نمود این کانکس نگهبانی های 2*2 متر بوده که قیمت آن 9/800/000 تومان می باشد و حدود عمر مفید آنها نیز بین 3 تا 5 سال می باشد.ماسب برای شهرک های صنعتی ، نگهبان محله ، پارکینگ ها و کارگاه های ساختمانی می باشد.
شماره 5 :

کانکس مسکونی ارزان

یکی از بیشترین مواردی که در هنگام خرید کانکس راه را به بیراهه می رویم در هنگام خرید کانکس مسکونی برای باغ می باشد. در این حالت در بسیاری از مواقع ما به دنبال یک اتاق 12 تا 20 متری مجهز به سرویس بهداشتی و یک آبدارخانه هستیم که بتوان با حداقل قیمت خریداری کرده و به درون باغ خود انتقال دهیم تا در هنگامی که به آنجا مراجعه می کنیم یک فضای کوچکی در حد یک اتاق برای استراحت داشته باشیم تا شاید در فرصت های دیگر بخواهیم ساختمان بزرگی در آنجا بنا کنیم.در این حالت بسیاری در همان ابتدا به سراغ ویلا های پیش ساخته بسیار لوکس و مجلل راکو رفته و در نهایت نیز نتیجه گیری می کنند که این سازه ها با بودجه ایشان همخوانی ندارد اما واقعیت این است که کانکس ویلایی و خانه های پیش ساخته راکو برای استفاده موقت و بصورت یک اتاق نبوده بلکه کاملا مشابه یک خانه به روز و مدرن هستند و از نظر قیمت نیز با روش ساخت و ساز برابری می کنند اما محصول مورد نظر شما کانکس سرویس دار است که در عکس زیر می توان آن را مشاهده نمود.
کانکس مسکونی باغ
این محصول نیز دارای ابعاد 6*3 متر بوده که یک سرویس حمام و دستشویی در داخل آن تعبیع شده و فضایی نیز به عنوان آبدار خانه یا آشپز خانه درون آن وجود دارد. همچنین یک مخزن آب با حجم 300 لیتر آب نیز بر روی سقف آن می توان نصب نمود و به راحتی یک اتاق با کانکس مسکونی درون باغ داشته باشیم. اگر به دنبال سازه ای با حداقل قیمت و برای مدت کوتاهی هستید درجه کیفی  b این محصول را با قیمت 31/700/000 تومان و اگر به دنبال استفاده بلند مدت هستید درجه کیفی  a را انتخاب کنید که قیمت آن نیز 57/350/000 تومان می باشد.
شماره 6 :

کیوسک فروشگاهی با قیمت ارزان

به عنوان آخرین محصول در این بخش به سراغ کیوسک های فروشگاهی و مطبوعاتی رفته ایم چرا که آنها نیز در کنار سازه های مسکونی و به موازات آن دارای درخواست از سمت خریداران بوده اما گاها نوع های لوکس و مجهز آن دارای قیمت بالایی بوده که به ناچار مجبور می شویم از خرید آنها صرف نظر کنیم . اما ما در اینجا نوعی کیوسک فروشگاهی را معرفی می کنیم که درست است از لحاظ امکانات و ظاهر به مانند سازه های لوکس و جدید راکو نبوده اما در این مقطع کار ما را راه انداخته و شاید با در آمدی که از آن کسب می کنیم در آینده یک سازه لوکس و مجهز تر تهیه کنیم.
کیوسک مطبوعاتی ارزان
این سازه یک کیوسک مطبوعاتی است که در عین سادگی به خوبی توان ارائه خدمات را به عنوان یک واحد فروشگاهی کوچک را داشته و بزرگترین مزیت آن نیز قیمت آن می باشد. این کیوسک فروشگاهی مناسب برای دکه های مطبوعاتی ، بوفه های بین راهی و واحد های فروشگاهی کوچک بوده و در دو تیپ a و  b  توسط راکو تولید می شوده ، دارای طول 4 متر و عرض 2.4 متر بوده. قیمت این محصول در تیپ b آن 33/100/000 تومان و در تیپ  a  نیز 47/800/000 تومان می باشد.

سوالات متداول در باره کانکس های ارزان:
آیا می توان بصورت سفارشی محل درب و پنجره را تغییر داد و آیا در هزینه و قیمت آن تفاوتی ایجاد می کند؟
بله شما در هنگام ثبت سفارش خرید کانکس به راحتی می توانید محل قرار گیری درب و پنجره یا پلان کلی را مطابق نظر خود تغییر داده و این تغییرات تفاوتی در قیمت آن ایجاد نخواهد کرد مگر اینکه ابعاد بازشو ها یا نوع متریال آنها را بخواهید تغییر دهید. همچنین می توانید ابعاد کلی سازه را نیز تغییر داده که در این صورت اگر کمتر یا بیشتر شود مساحت کل ، به همان میزان قیمت تمام شده کانکس نیز تغییر خواهد کرد که کارشناسان ما در ابتدا به شما این تغییرات را اعلام خواهند نمود.
چطور می شود عمر سازه های سبک را افزایش داد و میزان عمر مفید آنها چقدر است؟
عددی که زیر هر عکس به عنوان عمر مفید نوشته شده یک عدد تقریبی با در نظر گرفتن پیش فرض های کلی و نتیجه بازخورد مصرف کنندگان بوده اما قطعا شرایط حمل ، محل نصب و نحوه نگهداری از کانکس تاثیر بسیار زیادی در طول عمر مفید سازه داشته و مواردی نیز بوده که یک سازه سبک و ارزان قیمت سالیان سال در محل به دلیل نگهداری مناسب به کار خود ادامه داده است.
تفاوت میان دو قیمتی که زیر هر محصول به عنوان درجه a  و درجه  b  درج شده چیست؟
از نظر نوع مشخصات فنی و دوام مصالح تمامی کانکس ها دارای تیپ های مختلفی بوده که دو تیپ اصلی آنها را بیان نموده و از درج قیمت محصولات لوکس در اینجا صرف نظر شده. به بیانی ساده تر می توان تفاوت آنها را در ضخامت آهن آلات بکار رفته در اسکلت و پوشش های بدنه ، جنس درب و چنجره ها و دیوارپوش های داخلی و تفاوت در نوع مصالح بکار رفته در کف سازی آن دانست که مقاومت سازه را تا چند برابر و طول عمر آن را از 3 تا 5 سال به 10 تا 15 سال افزایش می دهد.اگر همچنان در باره این تفاوت ها سوای وجود داشته و میخواهید دقیق تر از آن مطلع شوید پیشنهاد می کنیم صفحه کانکس کارگاهی را بازدید کرده چرا که در آن هر محصول در دو تیپ سبک و سنگین با مشخصات فنی کامل و لیست مصالح بکار رفته وجود دارد.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


Mohammad تاریخ :۱۳۹۹/۱۰/۵ عالی وخیلی جزاب آیاشما میتوانید درمحل موردنظر اجراکنید
حسین مومنی تاریخ :۱۳۹۹/۴/۲۵ کانکس ۳ در ۴ متری برای کنار حیاط به عنوان اتاق مطالعه
کانکس راکو تاریخ :۱۳۹۹/۵/۲۸ سلام . برای مشاهده انواع کانکس اتاق مطالعه با شماره های دفتر تماس بگیرید تا همکاران راهنمایتون کنند.
محمدی تاریخ :۱۳۹۸/۳/۱۳ اگر بخواهم کانکسی به صورت آلاچیقی بدون دیواره ها داشته باشم در ابعاد حدودا 2.5 * 4 چه قیمتی خواهد بود حدودا و تحت چه شرایطی میتوانم عمر مفید آنرا افزایش بدهم و چون میخواهم بر روی بام نصب کنم استحکام نصب آ« بر روی بام چگونه است ؟ متشکرم
احمد تاریخ :۱۳۹۸/۱/۲۹ نمایندگی شما در همدان چه کسی است؟
تمامی حقوق محفوظ است