چرا کانکس راکو

چرا کانکس راکو؟

چرا کانکس راکو؟
اشتراک گذاری :

کانکس راکو نام برندی است که تمامی اعتبار و افتخار خود را از اطمینان و رضایت مشتریان خود بدست آورده که همین امر باعث گردیده نمودار رشد این گروه کاری از ابتدای تاسیس تا کنون همیشه سیر صعودی را تجربه کند.
برجسته ترین شاخصه ها در سوابق کاری کانکس راکو اطمینان مشتریان و داشتن رزومه ای با 2031 مشتری راضی و اتمام 670 پروژه موفق تا پایان سال 2020 میباشد.رسیدن به این آمار و ارقام در طول این سال ها کار ساده ای نبوده و حاصل تلاش صادقانه یک تیم کاری و بازخورد های پروژه های مختلف به همراه آنالیز های مکرر و دقیق سازمانی می باشد.
آنچه در ادامه آمده روش و دلایل موفقیت کانکس راکو در جلب اطمینان و رضایت مشتریان خود می باشد.

چرا خرید از کانکس راکو

برسی نیاز های اصلی مشتری:
کانکس راکو همواره در مصاحبه ها و جلسات پیش از خرید، به برسی های نیاز اصلی مشتری از کاربری کانکس خود می پردازد و بهترین راهکارها و مناسب ترین محصول را به خریدار پیشنهاد میدهد و در واقع تصمیم گیری را برای خریدار آسان میکند.ارائه مشاوره ای دلسوزانه و تخصصی از طرف تیم گروه مهندسین راه کوشش در جهت انتخاب درست محصول با قیمت مناسب ، از چشم خریداران پنهان نمی مان و در بسیاری از موارد توانسته صرفه جویی های چشمگیری در زمان و هزینه ایشان داشته باشد که حاصل آن رضایت بیشتر خریدار کانکس می باشد.این مرحله در سیستم راکو بسیار حیاتی و مهم محسوب می شود که به همین دلیل متخصص ترین افراد را برای ارائه مشاوره به خریداران کانکس برگزیده است.

چرا کانکس راکو

طراحی و رعایت اصول مهندسی:
بعد از عقد قرارداد  اولین اقدام کانکس راکو برای تولید محصول جدید، طراحی و ترسیم نقشه های اجرایی کار می باشد که بعد از اتمام طراحی، نقشه ها برای تائید به کارفرما داده می شود تا نظرات خود را نیز در آنها اعمال نموده و محصول نهایی مطابق با سلیقه و نظر خریدار بوده ضمن اینکه مشاوره های فنی به ایشان ارائه گردیده.این کار در بالا بردن کیفیت محصول نهایی بسیار تاثیرگزار بوده و از خطا های احتمالی جلوگیری به عمل می آورد .در ادامه و بعد از تائید نقشه های اولیه محاسبات پیرامون استراکچر کانکس توسط مهندسین کانکس راکو صورت میگیرد ،این محاسبات شامل محاسبات وزن سازه و بار متمرکز بر روی هرستون همچنین نحوه انتقال بار به زمین ، محاسبات باد و منطقه ای که قرار است کانکس در آن مورد استفاده قرار گیرد و عملکرد های سازه ای که باعث بالا رفتن طول عمر کانکس می گردد ، بوده.

جدول زمانبندی کار:
در مرحله پیش تولید برای شروع به ساخت هر کانکس یا سازه پیش ساخته در دفتر کانکس راکو جلسه ای برگزار و جدول زمانبندی برای هر مرحله از انجام کار تهیه میگردد.این کار در ایجاد نظم و هماهنگی بخصوص در پروژه های بزرگ و چند بخشی بسیار موثر بوده و باعث کاهش زمان اجرای کار می گردد.پس از مشخص شدن سلسله مراتب اجرا، کار مطابق نقشه شروع به تولید شده و در زمان مقرر تحویل می گردد.
چرا کانکس راکو
صرفه اقتصادی در خرید کانکس:
خرید کانکس از گروه کانکس راکو از جنبه های مختلفی مقرون بصرفه و اقتصادی می باشد. اولین دلیل بخاطر مشاوره های تخصصی و برسی نیاز های مشتری باعث جلوگیری از خرید کانکس اشتباه توسط مشتری شده و از طرف دیگر بسیاری از امکاناتی که نیاز کانکس مورد نظر برای کاربری آن هست در آن گنجاده می شود که این خود از هزینه های بعدی توسط خریدار جلوگیری می کند. نکته بعدی دوام و مقاومت محصولات کانکس راکو می باشد که استفاده از مصالح اختصاصی و سنگین همچنین روش های اجرای درست و اتصال قطعات بصورت استاندارد و تحت نظارت مهندسین متخصص باعث این افزایش طول عمر سازه می گردد که خب این نکته خود گویای این امر هست که چرا خرید ازکانکس راکو از نظر اقتصادی کاملا مقرون بصرفه می باشد اما مقرون بصرفه بودن به معنی ارزان بودن نیست چرا که تمرکز راکو بیشتر بر روی کیفیت و ساخت محصولاتی بی نقص و مقرون بصرفه می باشد.

نوآوری و استقبال از ایده های جدید در ساخت کانکس

اینکه همیشه کانکس راکو در حال توسعه و رونمایی از طرح های جدید خود است از جمله دیگر دلایل انتخاب مشتریان راکو بوده چرا که همیشه این اطمینان را دارند که بهترین ، به روز ترین و آخرین تغییرات در ساختار سازه مورد خریداریشان بکار رفته و علاوه بر آن در حل مسائل فنی و مشکلات طرح هایی که حتی از طرف خریداران ارائه می شود با تسلط خود بر مسائل فنی و تکنولوژی ساخت آن را از پیش روی برداشته  و این امکان را به خریداران می دهد که حتی طرح های فانتزی و رویایی خود را به یک سازه واقعی تبدیل کنند. جمله " ما علاقه مند به طرح ها و چالش های فنی جدید هستیم " به همین خاطر در سیستم کانکس راکو مطرح و به شکلی دستورالعمل گردیده است در غیر اینصورت با سرعت بالای پیشرفت علم در دنیای صنعت امروز، یک سیستم تولیدی از دور خارج و فرسوده می گردد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
یکی از دلایل اینکه مشتریان کانکس راکو همواره در سال های بعد و یا در پروژه های بعدی خود اگر نیاز به خرید کانکس داشته باشند فقط نام کانکس راکو به ذهن شان خطور میکند خدمات بعد از فروش و همیاری های تیم پشتیبانی کانکس راکو می باشد. از جمله مهمترین فعالیت های تیم پشتیبانی گارانتی محصولات و فعالیت های مربوط به این حوضه می باشد و از دیگر فعالیت های آن هماهنگی های جهت حمل و جابجای کانکس بعد از خرید مشتری ، بازخورد و برسی رعایت حقوق مشتریان و اندازه گیری میزان رضایت خریداران می باشد. خریداران می توانند به راحتی با اولین تماس با شماره تلفن کانکس راکو از این پشتیبانی و مشاوره های قبل و بعد از خرید کانکس، برخوردار خواهید شوند.

پرسنل متخصص
گروه مهندسین راه کوشش کلاس های تخصصی برای پرسنل خود بصورت دوره ای برگزار می کند تا دانش ناوگان خود را چه در امور مشاوره و چه در امور فنی بطور پیوسته به روزرسانی کند که این امر موجب اطمینان سرپرستان گروه از رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده را محیا میکند.چرا که در بسیاری از مواقع یک دید فنی یا یک مشاوره صحیح از بروز خطا یا ضرر های زیادی می تواند جلوگیری کند.  مثال " کار را باید به کاردان سپرد" همیشه مبنای کار راکو بوده و از این طریق تلاش میکند تا دانش خود را در امور فنی این صنعت افزایش دهد.

کانکس راکو
قیمت های مناسب
اگر بگوئیم در کنار تمامی مزایا قیمت کانکس همواره جز شاخصه های تاثیر گذار در انتخاب خریداری می باشد پر بیراه نگفته ایم. از این رو قیمت مناسب محصولات کانکس راکو که در نتیجه تولید انبوه و سری کاری های بخش تولید می باشد نیز باعث ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر برای خریداران می گردد. ضمن اینکه تخفیف های قابل توجه که بصورت دوره ای بر برخی از محصولات اعمال میگردد نیز گاها محصول را زیر قیمت تولید شده بدست خریدار می رساند.

گارانتی و خدمات پس از فروش
اینکه تولید کننده ای بتواند محصولات خود را بطور واقعی گارانتی کرده و تا سالها خدمات پس از فروش به خریداران خود ارائه کند، نشان دهنده کیفیت محصول و اطمینان از کالای ساخته شده خود بوده. کانکس راکو محصولات ویژه خود را گارانتی تعویض قطعات نموده و تا سال های متمادی پشتیبانی و خدمات پس از فروش به خریداران خود می دهد که این مطلب نیز باعث افزایش رضایمندی خریداران و بالا رفتن اعتماد آنها به این برند گردیده.


گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو


تمامی حقوق محفوظ است